Flimmer Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hva ligger i pakken når man kjøper en Sony Ericsson K700? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Stereo handsfree, en liten taustump til å henge mobilen i rundt håndleddet, CD med software til PC og selvsagt manualer/informasjonshefter Kan hende det er noe småtteri mer, men jeg tror dette skulle dekke det meste (Å skrive at telefonen er med i bundelen blir vel strngt tatt unødvendig) Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, jeg lurte bare på hva som fulgte med i pakken, har hørt rykter som overdrev en smule. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, jeg lurte bare på hva som fulgte med i pakken, har hørt rykter som overdrev en smule. hva er det du mener? Tadcomp sa ja hva som følger med i pakke! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det skal vel også følge med datakabel? Lenke til kommentar
loveland Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja vet noen om det følger med det? hadde vært et stort pluss hvertfall - overføre bilder, filmer, spill og musikk - viktig! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det eneste som fulgte med min K700 var headsett (stereo) og cd ikke noe reim eller datakabel. Retro... Lenke til kommentar
kurtaren Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis det følger med CD med software til PC, burde det ikke følge med datakabel til å koble seg til PCen også? Hva slags software er det i så fall? Kan man kjøpe kabel seperat? Evt. hva kabel finnes? Synes jeg leste om at man skal kunne koble K700 til USB port eller serial port. Kurt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det skal vel også følge med datakabel? De droppet visste datakabelen, har lest at det var meningen å ha den med men så ombestemte de seg. Opprinnelig var kabelen ment å være med, men så tok de den ut pga. pris. Link til post.. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Naaai! og jeg som skippet å kjøpe sånn bluetooth dings på grunn av det... Jeg lever fortsatt i troen at man får den med når man kjøper i norge jeg. De i forumet har vel kjøpt den i utlandet... naiv? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 naiv? Endel Men, går det mye fortere med kabel enn med BT? Det er jo ikke så mye som blir flyttet frem og tilbake da? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Her er et sitat fra Mpx: "Det følger med en ledning, slik at du enkelt kan koble til datamaskinen. Hvis du foretrekker trådløst, støtter K700 både Bluetooth™ og infrarød forbindelse." Hvis dette ikke stemmer burde de ha endret på det da de endret på leveringsdatoen............ EDIT Det går myye fortere med BT enn kabel av en eller annen grunn... Endret 21. juni 2004 av THacker Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg kjøpte min på lefdal i går od det fulgte ikke med noe datakabel. Retro.... Lenke til kommentar
Navy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ikke noen datakabel i min pakke heller... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Fikk det bekreftet fra Mpx.no at det ikke er noen datakabel med.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Fikk det bekreftet fra Mpx.no at det ikke er noen datakabel med.... Du kan jo sende en mail med klaging og spørre om å få en gratis kabel eller BT dings siden de lurte deg med å skrive at det fulgte med? Eller så kan du bare kjøpe en BT dings selv Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg synes det er bra at det ikke følger med kabel. Så slipper de som har BT fra før å betale ekstra for noe de ikke kommer til å bruke allikevel. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Anette_87: Jeg blåser i det egentlig. selvom det egentlig burde vært en prinsippsak... Er veldig godt fornøyd med kundeservicen til mpx så jeg gidder ikke lage noe bråk. Det er ikke så mange kronene for en sånn kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå