Xpence Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skal nå bestille min første laptop, og jeg lurer på om DENNE Vil passe mitt bruk som er: lett spilling (cs , dod, starcraft warcraft ++) litt filmtitting, litt musikk, i bunn og grunn litt av det meste, men hovedsakelig blir den brukt til surfing og mindre krevende spill Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 den holder til sånne ting, kan vel kjanske spille far cra på den å... Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 den holder til sånne ting, kan vel kjanske spille far cra på den å... oki fin fint da bestiller jeg takk for raskt svar Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tviler på at det finnes noen bærbar som vil gi deg 100fps konstant i CS :-D MEn det vil nok fønke Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Tviler på at det finnes noen bærbar som vil gi deg 100fps konstant i CS :-D MEn det vil nok fønke Feil det skal bare en fet cpu til får å få 100fps i cs...har en kompis med en acer ett ellerannet som kjører 100 fps på cs konstant...men uansett er ikke dette SÅ viktig for meg da jeg ikke er en "cs-nerd" spiller får å ha det gøy! ikke får å være best Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 4 smokes bakerst på b2 på cbble når man står bakerst på kassen = 70 fps NP. Skal jeg garantere deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå