Gå til innhold

Microplex, Dårlige eller gode erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes at Microplex er en veldig bra butikk. De leverer raskt og er veldig bra på support. Har hatt en retursak,som de løste svært fort. Fikk feilsendt en vare. De sendte ny vare gratis og jeg fikk beholde den feilsendte varen. Var ikke store beløpet da(30kr), men slikt gir et ekstra plus i boken :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk sånn myk fruktkaramell sist gang jeg bestilte :p:thumbup:

Snakker vi fortsatt Microplex? Gadd ikke lese igjennom topicen. Jeg fikk en lommeradio. Sikkert noe dritt, så jeg ga den tilmin bror, som ble veldig glad (synd den mangla batterier, men det årna vi).

 

Kjøpte CPU-kjøler, 4 vifter, viftestyring, 4 musematter og kjølepasta. Bestilte torsdag, varene kom på mandag/tirsdag. Mener det var tirsdag. Har ennå ikke fått fra noen av de andre butikkene jeg har bestilt fra, PS Data er de eneste som har sendte, de sendte i dag. Techline sender nok i morgen, og Flexi-Data får inn kabinettet til Sandefjord på lørdag, og sender det så til Bergen. Jeg skal på tur i helgen, og kommer tilbake på tirsdag, så da er nok alt kommet, og da er det tid for å sette sammen.

 

Så. med tanke på at det var en del varer jeg bestilte fra Microplex, og at det var helg, mener jeg det var rask levering. Good work!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...