Gå til innhold

Microplex, Dårlige eller gode erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har bare hatt gode erfaringer fra microplex jeg. Nå nettop var jeg så dum at jeg kjøpte feil dimensjoner på noen hurtigkoblinger så isteden for å måtte benytte meg av angrefristen, tok jeg kontakt og spurte om det kunne la seg ordne å få di bytta til en størrelse større! Joda, det var ikke noe problem!

 

Så denne gangen tok jeg og la med en overaskelse til dem, en liten godbit som di kan kose seg med mens di ordner byttet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har både handlet og hatt en retursak med de. Jeg opplever servicen på MPX som meget bra,har vært i kontakt med Kim et par ganger,hyggelig kar.

En gang retur raskt avklart ca. en uke.

Annbefaler MPX på det varmeste. (selv om det er andre som er billigere og har god service) Totalbildet som gjør at jeg kan annbefale de.

Lenke til kommentar
Har både handlet og hatt en retursak med de. Jeg opplever servicen på MPX som meget bra,har vært i kontakt med Kim et par ganger,hyggelig kar.

En gang retur raskt avklart ca. en uke.

Annbefaler MPX på det varmeste. (selv om det er andre som er billigere og har god service) Totalbildet som gjør at jeg kan annbefale de.

Hvem mener du egentlig her ,mpx eller microplex ?

Lenke til kommentar
Microplex er ålreite de. Det eneste er at hvis du skal bestille noe lite som for eksempel en liten vifte, eller viftestyring, kommer frakt og diverse uansett på over 150 kroner.

En kompis bestilte vannkjøling og kabinett o.l for over 5000 kroner, men han glemte av noe støvfilter. Så han tok kontakt med de og lurte på om de kunne sende støvfilterene som brev og ikke pakke for å spare den dyre portoen. Det gjorde de, de betalte selv portoen på 22 kroner og han fikk støvfilterene gratis i tillegg.

 

Har også selv _kun_ gode erfaringer med de, dette gjelder både retursaker og vanlige kjøp.

 

Microplex. :love:

Lenke til kommentar
Har bare hatt gode erfaringer fra microplex jeg. Nå nettop var jeg så dum at jeg kjøpte feil dimensjoner på noen hurtigkoblinger så isteden for å måtte benytte meg av angrefristen, tok jeg kontakt og spurte om det kunne la seg ordne å få di bytta til en størrelse større! Joda, det var ikke noe problem!

 

Så denne gangen tok jeg og la med en overaskelse til dem, en liten godbit som di kan kose seg med mens di ordner byttet...

LMAO morsomt tiltak fra din side :)

Lenke til kommentar

Bestilte på fredag, fra microplex, techline, flexi-data og ps data. Virker som om pakken er kommet på mitt postkontor og kan hentes i morgen (microplex). Ellers kan det ta opptil en uke og vel så det, før bestillingene fra ps data og techline sendes, og hos flexi-data har de vel alt, men det meste må sendes fra sandefjord til bergen først. Masse deler som dere sikkert forstår... Men microplex er ihvertfall desidert raskest...

Lenke til kommentar

Bare pluss fra min side, har brukt dem en 3-4 ganger. Det har tatt max tre dager får jeg har kunne hente pakken på posten.

 

Har ikke hatt bruk for å sende noe i retur ennå, så det kan jeg ikke svare på.

 

Eneste minuset er vel at de ikke tar kort, kommer som oppkrav. Men det er jo ikke et veldig stort minus heller for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Har både handlet og hatt en retursak med de. Jeg opplever servicen på MPX som meget bra,har vært i kontakt med Kim et par ganger,hyggelig kar.

En gang retur raskt avklart ca. en uke.

Annbefaler MPX på det varmeste. (selv om det er andre som er billigere og har god service) Totalbildet som gjør at jeg kan annbefale de.

Hvem mener du egentlig her ,mpx eller microplex ?

....hm...snekkern,trodde jeg hadde skrevet dette på norsk..hehe..

Jeg mener MPX.NO,ikke for det,handler masse på Microplex også,de har også fin-fin service. De holder til i Sarpsborg bare ca 20 min fra der jeg bor,så da blir det enkelt å reise dit å handle. Slipper posten og det styret der. De (Microplex) har oppe mellom 10-14 for de som vil handle,tar kun kontant bet...ingen kort....

Lenke til kommentar
Joda stod på norsk ja , men tenkte det var en skrivefeil siden det var snakk om microplex :)

har ikke fulgt med så godt her,men tyder det du skriver der at muligens DU har hatt dårlig erfaring med de?!!!!...

...og nå snakker jeg om Microplex :)

Har forresten akoratt vært i kontakt med Microplex pr mail,og jeg må si at jeg har fått god service og raske svar.... snakker kun av mine egne erfaringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...