hallyboy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jeg var å sjekket når driv3r kommer ut på ps2. spiderman sa 25.06.... skulle det ikke kommer 22.06? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vet riktig ikke. Sjekk gamer.no elkjøp bladet som kom i posten idag sier at spillet koster 399,- Altså svært så billig for et helt nytt spill. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tothegame sier Driver 3 har release den 25.06, og 21.06 i USA. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Det kom ut sist torsdag. Grafikken var overaskende bra til å være ps2, men(det jeg rakk å teste) minner mye om gta. Endret 21. juni 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
danger power Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 NTSC eller PAL? Skal uansett dra ned på senteret nær meg og kjøpe det hvis de har det (På elkjøp så klart) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14986 Tirsdag ifølge gamer.no Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Vet riktig ikke. Sjekk gamer.no elkjøp bladet som kom i posten idag sier at spillet koster 399,- Altså svært så billig for et helt nytt spill. ja... jeg så det i elkjøp bladet jeg også... jeg var nede på torsdag påspiderman å spurte... der hadde de en driv3r demo spillbar... prøvde den og jeg syntes den var bra stikker å ser på elkjøp jeg også Lenke til kommentar
danger power Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Elkjøp!! Satser på at dette også gjelder butikkene! Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 dette spillet kjøpte jeg i går (den 19.). helt greit. litt vanskelig og litt lite "liv" i byene. kjøpte det forresten på platon i Bergen. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Driver3 var en mega skuffelse.Kontrollen suger og spillet/frameraten hakker.Spillet har også skikkelig pop-up grafikk. Jeg digga driver1+2 og stuntman men denne sugde............ Er xbox versjonen jeg har prøvd........spilte 3-4 mission så gadd jeg ikke mere Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen som vet om Driver 3 støtter ratt? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg fikk tak i det på PS2 idag nå og jeg ble skuffet. Etter alt jeg har lest så ble jeg rågira på dette. 10/10 fikk det fra flere sider men kontrollene er rett og slett ekle og lydene høres absolutt ikke bra ut + store nedturen var grafikken. Screenshotsa så helt råe ut men det var ikke dette. Er hakkete kanter og du blir svimmel av å spille det nesten. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kan vel ikke være verre enn The Getaway!? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg fikk tak i det på PS2 idag nå og jeg ble skuffet. Etter alt jeg har lest så ble jeg rågira på dette. 10/10 fikk det fra flere sider men kontrollene er rett og slett ekle og lydene høres absolutt ikke bra ut + store nedturen var grafikken. Screenshotsa så helt råe ut men det var ikke dette. Er hakkete kanter og du blir svimmel av å spille det nesten. Hvor er disse såkalt anmeldelsene ? Har ennå ikke sett en eneste.... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du kan prøve å google litt etter dem hvis du vil lese dem. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du kan prøve å google litt etter dem hvis du vil lese dem. Det eneste du nå har sjangse til å finne er noen små "dritt kommentarer" og "anmeldelser" av privatpersoner som oftest lyder "Driv3r rocks. Can't wait for Driver 4" eller "This game sucks. Can't believe I wasted 30 $ on this...." Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg prøvde å få tak i det på elkjøp.... det var utsolgt... dem hadde bare kjøpt inn et par eksemplarer... snakk om kjipern Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Driver spillene ruller uansett. Må bare ha Driver 3 også!! Lenke til kommentar
danger power Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg kan anbefale Driv3r til de som ikke har kjøpt det, men vær obs på at spillet har flere pugs og hakker/lægger noen ganger. Spillet er også kort, har gjennomført den første byen av tre på 4-5 timer, og derfor er ikke spillet like langt som GTA. Kjøringa er det beste, men det å gå til fots overasket meg veldig postivt. Man kan også ha et fps perspektiv, noe som funker veldig bra! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hallo Hvor er speedometeret???????? , jeg var og forandra til km/t, men kan ikke se hvor fort jeg kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå