Gå til innhold

driv3r kommer 25 juni?

hallyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet riktig ikke.

Sjekk gamer.no

elkjøp bladet som kom i posten idag sier at spillet koster 399,- :thumbup:

Altså svært så billig for et helt nytt spill.

ja... jeg så det i elkjøp bladet jeg også... jeg var nede på torsdag påspiderman å spurte... der hadde de en driv3r demo spillbar... prøvde den og jeg syntes den var bra :yes:

stikker å ser på elkjøp jeg også

Lenke til kommentar

Driver3 var en mega skuffelse.Kontrollen suger og spillet/frameraten hakker.Spillet har også skikkelig pop-up grafikk.

Jeg digga driver1+2 og stuntman men denne sugde............

Er xbox versjonen jeg har prøvd........spilte 3-4 mission så gadd jeg ikke mere

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i det på PS2 idag nå og jeg ble skuffet. Etter alt jeg har lest så ble jeg rågira på dette. 10/10 fikk det fra flere sider men kontrollene er rett og slett ekle og lydene høres absolutt ikke bra ut + store nedturen var grafikken.

Screenshotsa så helt råe ut men det var ikke dette. Er hakkete kanter og du blir svimmel av å spille det nesten.

Lenke til kommentar
Jeg fikk tak i det på PS2 idag nå og jeg ble skuffet. Etter alt jeg har lest så ble jeg rågira på dette. 10/10 fikk det fra flere sider men kontrollene er rett og slett ekle og lydene høres absolutt ikke bra ut + store nedturen var grafikken.

Screenshotsa så helt råe ut men det var ikke dette. Er hakkete kanter og du blir svimmel av å spille det nesten.

Hvor er disse såkalt anmeldelsene ?

Har ennå ikke sett en eneste....

Lenke til kommentar
Du kan prøve å google litt etter dem hvis du vil lese dem.

Det eneste du nå har sjangse til å finne er noen små "dritt kommentarer" og "anmeldelser" av privatpersoner som oftest lyder "Driv3r rocks. Can't wait for Driver 4" eller "This game sucks. Can't believe I wasted 30 $ on this...."

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Driv3r til de som ikke har kjøpt det, men vær obs på at spillet har flere pugs og hakker/lægger noen ganger. Spillet er også kort, har gjennomført den første byen av tre på 4-5 timer, og derfor er ikke spillet like langt som GTA.

Kjøringa er det beste, men det å gå til fots overasket meg veldig postivt. Man kan også ha et fps perspektiv, noe som funker veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...