TLZ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 !!! Tenkte det kunne passe med en numetal guide også: http://www.entertainment.inuk.com/music/numetalguide.html Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) If the following offends you, it is about you. Endret 20. juni 2004 av suzze Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så sant så sant.. *hate goth og metal mer enn alt annet* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har dere tenkt over at hvis man teller binært på fingrene så er metal-tegnet (pekefinger og lillefinger) 18? 18 = 6 + 6 + 6 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Det skjønte jeg ikke helt... Uansett, tøff side det der da! Jeg kan forresten å telle binært. Endret 20. juni 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har dere tenkt over at hvis man teller binært på fingrene så er metal-tegnet (pekefinger og lillefinger) 18? 18 = 6 + 6 + 6 du tenker for mye Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) no true black metal fan has a sense of humour. Det stemmer hvertfall ikke. Kjenner mange black metal fans som har "masse" humor . Vil nå heller ikke si at metal folk er tynne... Men det var litt morsomt . EDIT: hvis jeg kom inn på riktig side da, var noe flytting av siden eller noe sånn... Endret 20. juni 2004 av andesam Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 You must sing like a cat being raped Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 You must sing like a cat being raped Heh, perfekt for søstera mi! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Så sant så sant.. *hate goth og metal mer enn alt annet* herre, ikke nevn goth og metal i samme åndedrag. *FRÅDE* Dessuten var ikke sia så morsom. Vel, jeg fant noe av det morsomt siden mange av spøkene der var MEGET interne. Sånn sett ser jeg ikke hva alle her inne finner så fantastisk festelig. Om ikke alle her ER hardcore metalheads da? Endret 24. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Another option is to pretend that you know norwegian, and add words like Svart, Helvete and Vinter to the band's name. Hihi.. men ingenting slår metal.. neidu! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hihi.. men ingenting slår metal.. neidu! seCONded! Lenke til kommentar
kiske Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det stemmer hvertfall ikke. Kjenner mange black metal fans som har "masse" humor . Vil nå heller ikke si at metal folk er tynne... Men det var litt morsomt . EDIT: hvis jeg kom inn på riktig side da, var noe flytting av siden eller noe sånn... det han sa var at ingen EKTE black-metalere har humoristisk sans, så kompisene dine er tydeligvis bare noen wannebe-true-black-metalere som liker dimmu... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå