compfreak Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen som spiller det? Har lyst til å prøve men vil høre litt fra andre først. Åssen er det, gameplay, grafikk og sånt? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Last ned demoen og test om du er interessert. Lenke til kommentar
compfreak Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det er dessverre ikke noe demo. det er et buddy program men jeg kjenner ingen som spiller det... Og jeg er ikke klar for å betale $ 19.95 for å prøve det Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vel send meg en pm så kan jeg ordne det for deg. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Okay, beklager, hadde ikke fått med meg at dem har fjernet trial-versjonen. Det er en del spill jeg ville anbefallt før Eve, så jeg er ikke den rette til å fortelle om det om du er nysgjerrig på det Lenke til kommentar
compfreak Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 jeg kjøpte det i dag. jeg vil gjerne komme i kontakt med folk som spiller det, send meg en PM Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Noen som spiller det?Har lyst til å prøve men vil høre litt fra andre først. Åssen er det, gameplay, grafikk og sånt? Jeg anbefaler deg ikke å kjøpe det før du får prøvd det. Jeg har testet det og synes at det var utrolig kjedelig. Hvis du skal spille et mmorgp anbefaler jeg heller swg. EDIT: Fikk ikke med meg at du hadde kjøpt det allerede. Endret 21. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
compfreak Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Har spilt SWG i nesten et år nå.. har gått lei Har også prøvd stort sett det som er av MMORPG'er DAOC,AO med SL og NW,E&B,SWG,city of heroes er noen av de jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg spiller EVE, har det relativt morsomt, så lenge man har litt mere mål enn bare å gnikke på lommeboka. En dag vil jeg ta over universet tihi Janster Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Spiller Eve konstant... Spiller ikke noe annet.. Kuttet ut Diablo 2, Morrowind, og UT2004 pga.. Eve. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 begynnte å spille Eve i går.. So far i like Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Oppdatering: Om du går til mmorpg.com og registrerer deg (gratis) får du muligheten til å laste ned en 14dagers test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå