^fmj Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Når jeg starter pcen begynner den å laste windows som vanlig, men rett før den egentlig skal være ferdig kommer det opp en blåskjerm, den kommer så fort at jeg ikke klarer å se hva som står på den. Etterpå starter den bare på nytt og det samme skjer igjen. Dette har jeg prøvd starte i sikkerhetsmodus - klarer ikke å laste en fil som heter d346bus.sys - dette skjer også når jeg prøver opprette forrige fungerende innstillinger. Harddisken arbeider for harde livet, det jeg er litt redd for er at den kan ha kræsjet elns. Dette skjedde etterpå at jeg hadde lagt inn noen oppdateringer for windows slik jeg har gjort et utall ganger før, da jeg restartet maskinen for at endringene skulle tre i kraft slo den seg vrang. HASTER! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Start med windows CDen i (Om det er XP) Når installasjonen starter gå inn i recovery console. Kjør diskcheck (dskchk /? for hjelp på hvordan å bruke den) Klokk evt ned, gjerne gå inn i BIOS og last inn fail safe settings. Sjekk minnet - www.memtest86.com (Tror jeg) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Start i sikkerhets modus og avinstaller deamon-tools. .. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Som nevnt så funker ikke sikkerhetsmodus og jeg har dessverre ikke en xp plate for hånden. Lenke til kommentar
pett Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Som nevnt så funker ikke sikkerhetsmodus og jeg har dessverre ikke en xp plate for hånden. He-he-he... straffer seg å være pirat... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Pett: Har faktisk lånt bort min ORIGINALE XP plate til en kompis som jeg ikke får tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå