Gå til innhold

Trenger hjelp til Navn og header

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har siden Javaonline men navnet passer ikke etter at jeg har byttet ut noe av innholdet. Derfor vil jeg gjerne ha tips til navn som passer til siden som kan gjenspeile innholdet, være enkelt å huske og stilig.

Også lurer jeg på om jeg kan få noen tips til hva slags bilder som skal være i headern.

Takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du vil ha litt respons på trådene du starter må du begrense antallet. 6 på første siden er for mye :mad: du må jo kunne bruke noen av trådene videre.

likte selve designet og layouten på siden din, men gikk inn på tips og scripts, der var photoshop tutorialene tatt rett fra en annen side. :roll: no good. :thumbdown:

ellers er det også helt unødvendig å vise meg hvilken nettleser jeg bruker, det samme gjelder skjermoppløsning..

til nytt navn har jeg ikke noe forslag, men om du skal virke mer serøis bør du få eget skikkelig domene. (masse tråder om det bare søk)

bildene i headeren er vel egentlig grei.

edit: phunonline = fun online. (morsom på nett)

edit2: for sein :p

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
om du vil ha litt respons på trådene du starter må du begrense antallet. 6 på første siden er for mye :mad: du må jo kunne bruke noen av trådene videre.

likte selve designet og layouten på siden din, men gikk inn på tips og scripts, der var photoshop tutorialene tatt rett fra en annen side. :roll: no good. :thumbdown:

ellers er det også helt unødvendig å vise meg hvilken nettleser jeg bruker, det samme gjelder skjermoppløsning..

til nytt navn har jeg ikke noe forslag, men om du skal virke mer serøis bør du få eget skikkelig domene. (masse tråder om det bare søk)

bildene i headeren er vel egentlig grei.

Ja den ps tutorialen er bare midlertidig. Men skulle gjerne hatt noen flere navn forslag...

Lenke til kommentar

prøv å bare ta med ting som har med selve siden å gjøre (ikke online osv, no offence berg :) passer bedre hos deg)

navnet bør gjerne også være kort beskrivende og skille seg ut fra mengden.

så da er det bare å hente frem de små grå..

var forresten inne på en av de andre sidene du har laget http://kongespill.tk/ der hadde du hentet fra www.123spill.no liker ikke stilen :nei:

Lenke til kommentar
var forresten inne på en av de andre sidene du har laget http://kongespill.tk/ der hadde du hentet fra www.123spill.no liker ikke stilen :nei:

Tja. Vil ikke si det er hentet derfra. Spillene har jeg funnet selv og lagt ut med html noe som ikke de gjør siden de bruker php eller noe sånt. Og det kan ikke jeg. HAr laget de fleste bilder og slikt selv også. Så ha...

Lenke til kommentar

Jeg synes at postene i oleeid's tråder har en tendens til å komme utrolig OT, og det er ikke særlig morsomt for oleeid. Kanskje derfor han starter nye tråder, fordi alle bringer trådene major OT?

Nok off-topic fra meg nå.

Prøv en bandnavngenerator for mange kreative navn :D

Det finnes mange andre, mye bedre. Google it.

Lenke til kommentar
var forresten inne på en av de andre sidene du har laget http://kongespill.tk/ der hadde du hentet fra www.123spill.no liker ikke stilen  :nei:

Tja. Vil ikke si det er hentet derfra. Spillene har jeg funnet selv og lagt ut med html noe som ikke de gjør siden de bruker php eller noe sånt. Og det kan ikke jeg. HAr laget de fleste bilder og slikt selv også. Så ha...

uten at det skal bli noe stor krangel av dette:

Candy Train

Her er et spill for deg som har ingeniørvyer eller kanskje bare er glad i tog. Sørg for at toget ikke sporer av. Dette gjør du ved å klikke på skinner som bør dreies. Styr med musa.

Candy Train

Her er et spill for deg som har ingeniørvyer eller kanskje bare er glad i tog. Sørg for at toget ikke sporer av. Dette gjør du ved å klikke på skinner som bør dreies. Styr med musa.

men back to topic, forslag til navn:

- webtricks (webtriks)

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
var forresten inne på en av de andre sidene du har laget http://kongespill.tk/ der hadde du hentet fra www.123spill.no liker ikke stilen  :nei:

uten at det skal bli noe stor krangel av dette:

Candy Train

Candy Train

men back to topic.

Greit da. Noe er er likt men glem det nå. Det er ikke noe hensikt i å ta opp dette i denne posten. Er det noe du vil si meg ta det på PM. Men de siste spillene som jeg har lagt til har jeg ikke tatt fra 123spill.

Webtricks var ikke så værst.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...