Gå til innhold

Everquest 2, ser rått ut! hva vil det kreve?

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo bare en vanelig zip fil da..pokker å vanskelig er det?

Hehe, ikke akkurat det jeg vil kalle en vanlig zip-fil.

Når jeg hadde lastet den ned så den ut som en exe-fil, når startet den kom det opp et Dos-vindu og det sto ingen steder at det var en zip-fil, bortsett fra når jeg lastet den ned, da sto det .rar bakerst(så det ikke før jeg lastet den ned på nytt).

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har forstått er EQ2 motoren basert på maskiner som blir tilgjengelig om 1-2 år, dagens maskiner vil ikke være kraftige nok til å kjøre alt på max - den er laget for fremtiden.

Har meldt meg på både euro og worldwide beta - så får kanskje sjekket hvorvidt min maskin duger til noe som helst :) Men d blir nok rimelig heavy specs...

Kan godt hende at dagens maskiner (AMD FX-53 + GF 6800U / x800XT) kan dra det på maks... men ikke så mye AA + AF vil jeg tro. SM 3.0 vil jo antakeligvis hjelpe GF 6xxx serien en del.

Jeg har lyst på det spillet. Ser jo helt vilt ut (da snakker jeg om ingame-filmer jeg har sett) :D

Lenke til kommentar
hmm, jeg var så dum og åpna den exe fila.... nå får jeg verken sletta den eller skifte navn på den, ikke engang etter restart. Hvor lei går det an å bli av at windows skal bestemme hva jeg får lov til og ikke???

Vet ikke hvorfor den ser ut og oppfører seg som en ødelagt exe-fil, men prøv å åpne den i winrar. Hvilken feilmelding får du når du prøver å slette den?

:sleep: Skal opp klokka 6...... :thumbdown:

Lenke til kommentar
What are the game's requirements?

-Operating System: Windows 98/2000/ME/XP

-Processor: 1GHz or greater

-RAM: 512 MB

-Video Card: DirectX 9 compatible. Pixel shader and vertex shader compatible hardware with 64 MB of texture memory

-Sound Card: DirectSound compatible audio hardware

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...