chil Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Så kult ut det jah Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 det er jo bare en vanelig zip fil da..pokker å vanskelig er det? Hehe, ikke akkurat det jeg vil kalle en vanlig zip-fil. Når jeg hadde lastet den ned så den ut som en exe-fil, når startet den kom det opp et Dos-vindu og det sto ingen steder at det var en zip-fil, bortsett fra når jeg lastet den ned, da sto det .rar bakerst(så det ikke før jeg lastet den ned på nytt). Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Alt i EQ2 ser ut som om det er lagd av plastikk, som de igjen har puttet 14 gloss effekter på samt 48 refleksjons-solskinn-polert effekter. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hmm, jeg var så dum og åpna den exe fila.... nå får jeg verken sletta den eller skifte navn på den, ikke engang etter restart. Hvor lei går det an å bli av at windows skal bestemme hva jeg får lov til og ikke??? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Så vidt jeg har forstått er EQ2 motoren basert på maskiner som blir tilgjengelig om 1-2 år, dagens maskiner vil ikke være kraftige nok til å kjøre alt på max - den er laget for fremtiden. Har meldt meg på både euro og worldwide beta - så får kanskje sjekket hvorvidt min maskin duger til noe som helst Men d blir nok rimelig heavy specs... Kan godt hende at dagens maskiner (AMD FX-53 + GF 6800U / x800XT) kan dra det på maks... men ikke så mye AA + AF vil jeg tro. SM 3.0 vil jo antakeligvis hjelpe GF 6xxx serien en del. Jeg har lyst på det spillet. Ser jo helt vilt ut (da snakker jeg om ingame-filmer jeg har sett) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har man en 3GHz+ CPU og X800Pro eller bedre og 1GB ram i maskinen, skal nok det spillet gå ganske greit Intel eller Amd? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hmm, jeg var så dum og åpna den exe fila.... nå får jeg verken sletta den eller skifte navn på den, ikke engang etter restart. Hvor lei går det an å bli av at windows skal bestemme hva jeg får lov til og ikke??? Vet ikke hvorfor den ser ut og oppfører seg som en ødelagt exe-fil, men prøv å åpne den i winrar. Hvilken feilmelding får du når du prøver å slette den? Skal opp klokka 6...... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg fikk sletta den, måtte i safe mode for å gjøre det. Fikk ellers feilmeldingen om at fila var i bruk av et eller annet program, selv om jeg restartet mange ganger. menmen, sånn er nå bare windows. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hmm, lasta ned en finfin .zip med en .avi/.mpeg(så ikke etteer). Men når jeg prøver å spille den av, Pauser video'n "mellom" sekundene. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er jo en .Zip fil med en Wmv video i? Hva er alt dette pratet om exe osv? Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Det er jo en .Zip fil med en Wmv video i? Hva er alt dette pratet om exe osv? Det skjønner ikke jeg heller.. zip fil med Wmv fil i Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er jo en .Zip fil med en Wmv video i? Hva er alt dette pratet om exe osv? nei si det... linken fører til en .zip fil, men når jeg lastet den ned var den plutselig en .exe fil som ble åpnet i et dosvindu. Lenke til kommentar
chil Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 nei si det... linken fører til en .zip fil, men når jeg lastet den ned var den plutselig en .exe fil som ble åpnet i et dosvindu. sikkert du som har noe virus eller no.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 øh? hva har det med virus å gjøre?? maskina her er helt clean Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg tror den tråden her har dødd *ler* Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Må legge til at den siste HL2 demoen jeg lastet ned var en exe fil. Det fungerte meget bra. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 What are the game's requirements? -Operating System: Windows 98/2000/ME/XP -Processor: 1GHz or greater -RAM: 512 MB -Video Card: DirectX 9 compatible. Pixel shader and vertex shader compatible hardware with 64 MB of texture memory -Sound Card: DirectSound compatible audio hardware Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Var ingen ingame klipp der da.. eller...? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sjekk ut http://www.gametrailers.com/ du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå