chil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) hva tror dere eq2 vil kreve av maskin varen for å få all eye candy osv. anbefaler også alle og se trailern.. fikk frysinger( er gammel eq spiller da) http://movies.station.sony.com:7000/patch/..._e3_trailer.zip jeg lagde posten her ikke i spill, siden dette var relatert til maskinvaren ikke selve spillet.. mulig det er feil men men Endret 20. juni 2004 av chil Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Slettet Endret 20. juni 2004 av chil Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så vidt jeg har forstått er EQ2 motoren basert på maskiner som blir tilgjengelig om 1-2 år, dagens maskiner vil ikke være kraftige nok til å kjøre alt på max - den er laget for fremtiden. Har meldt meg på både euro og worldwide beta - så får kanskje sjekket hvorvidt min maskin duger til noe som helst Men d blir nok rimelig heavy specs... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hmm, mistenkelig ja. Nod32 fant ingenting, men det skjer ingenting når jeg startet det! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm, mistenkelig ja. Nod32 fant ingenting, men det skjer ingenting når jeg startet det! Hæ? Er det flere enn meg som ikke forstod noe av den posten? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvorfor er det en .exe fil? er jo egentlig en .rar fil Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm, mistenkelig ja. Nod32 fant ingenting, men det skjer ingenting når jeg startet det! Hæ? Er det flere enn meg som ikke forstod noe av den posten? Nod32 er antivirus prog. Mistenkelig at det var en exe, noe jeg finner litt urimelig. Det er sikkert enten en bink video(som kommer som .exe'er) eller er en selfextracting archive. Men tanken er god og viktig. Man bør altid være forsiktig med exer som man ikke kjenner kilden til. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Altså, når jeg startet exefila så kom det opp et DOS-vindu som forsvant etter ca 3 sekunder. Så skjedde det ikke noe mer. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Altså, når jeg startet exefila så kom det opp et DOS-vindu som forsvant etter ca 3 sekunder. Så skjedde det ikke noe mer. Samme her! Noen som får sett traileren? Isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har ikke sett traileren, men noen screens finnes HER. Her er det også en link til mye omtalte traileren. Hva spillet vil kreve? Egentlig umulig å vite enda, men jeg tipper i retning av 2,5 til 3 Ghz, 1024 MB RAM og 9800 Pro/FX5950 for full grafikk. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har ikke sett traileren, men noen screens finnes HER. Her er det også en link til mye omtalte traileren. Hva spillet vil kreve? Egentlig umulig å vite enda, men jeg tipper i retning av 2,5 til 3 Ghz, 1024 MB RAM og 9800 Pro/FX5950 for full grafikk. skulle til å tippe noe i samme duren. Tror det vil ligge på noe slikt. Har man en 3GHz+ CPU og X800Pro eller bedre og 1GB ram i maskinen, skal nok det spillet gå ganske greit Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Wee, fant det ut. Åpna den i winrar, da fikk jeg en wmv-fil. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 det er jo bare en vanelig zip fil da..pokker å vanskelig er det? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ser ganske rått ut dette spillet.Men det vil garantert ikke fungere på min maskin.Er ikke denne feil postet?Skal den ikke være under spill forumet? Dipso: Bildefilen som skal benyttes som avatar skal ikke overstige 80x80 piksler, ikke være større enn 6 kilobytes, ikke være animert Lenke til kommentar
Mogwai_26 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Chilli, de tenker nok på innholdet i zip-filen Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tviler på det går hakke fritt med minimum requirements men her står de. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Det vil bli et TWIMTBP spill, som vist nok skal bruke SM 3.0. Men sjefen for prosjektet sa at med et 6800 kort ville man kunne maxe grafikken. Så jeg rekner med at man kanskje vil kunne makse ut grafikken med forige generasjon high-end kort også... Eller makse og makse... Spørs hvor villig de korta vil være til å dra AA og AF... Endret 21. juni 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tviler på det går hakke fritt med minimum requirements men her står de. Ja jeg tviler og men det er ganske få folk som prøver å spille på 1Ghz maskin ... Vil si at alle som har XP-2500 og oppover med 1gig ram og 9700pro-X800Pro skla få nytte grafikken i spille. Vi må huske at traileren er en film ( intro - outro ? ) ikke direkte bilde fra selve spille ( hvis jeg tar feil her sååÅÅÅ ) Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 WOW!! Eye candy deluxe der da!!! Har ikke spilt EQ før men hvis dette blir standarden på EQ2 så må det spillet sjekkes ut(selv om jeg regner med at det er en skryte video) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå