Gå til innhold

Everquest 2, ser rått ut! hva vil det kreve?

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har forstått er EQ2 motoren basert på maskiner som blir tilgjengelig om 1-2 år, dagens maskiner vil ikke være kraftige nok til å kjøre alt på max - den er laget for fremtiden.

Har meldt meg på både euro og worldwide beta - så får kanskje sjekket hvorvidt min maskin duger til noe som helst :) Men d blir nok rimelig heavy specs...

Lenke til kommentar
Hmm, mistenkelig ja.  Nod32 fant ingenting, men det skjer ingenting når jeg startet det!

Hæ? Er det flere enn meg som ikke forstod noe av den posten?

Nod32 er antivirus prog.

Mistenkelig at det var en exe, noe jeg finner litt urimelig. Det er sikkert enten en bink video(som kommer som .exe'er) eller er en selfextracting archive.

Men tanken er god og viktig. Man bør altid være forsiktig med exer som man ikke kjenner kilden til. ;)

Lenke til kommentar
Har ikke sett traileren, men noen screens finnes HER. Her er det også en link til mye omtalte traileren.

Hva spillet vil kreve? Egentlig umulig å vite enda, men jeg tipper i retning av 2,5 til 3 Ghz, 1024 MB RAM og 9800 Pro/FX5950 for full grafikk.

skulle til å tippe noe i samme duren. Tror det vil ligge på noe slikt.

Har man en 3GHz+ CPU og X800Pro eller bedre og 1GB ram i maskinen, skal nok det spillet gå ganske greit ;)

Lenke til kommentar

Ser ganske rått ut dette spillet.Men det vil garantert ikke fungere på min maskin.Er ikke denne feil postet?Skal den ikke være under spill forumet?

Dipso:

Bildefilen som skal benyttes som avatar skal ikke overstige 80x80 piksler, ikke være større enn 6 kilobytes, ikke være animert
Lenke til kommentar

Det vil bli et TWIMTBP spill, som vist nok skal bruke SM 3.0. Men sjefen for prosjektet sa at med et 6800 kort ville man kunne maxe grafikken. Så jeg rekner med at man kanskje vil kunne makse ut grafikken med forige generasjon high-end kort også...

Eller makse og makse... Spørs hvor villig de korta vil være til å dra AA og AF...

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Tviler på det går hakke fritt med minimum requirements men her står de.

Ja jeg tviler og men det er ganske få folk som prøver å spille på 1Ghz maskin ...

Vil si at alle som har XP-2500 og oppover med 1gig ram og 9700pro-X800Pro skla få nytte grafikken i spille.

Vi må huske at traileren er en film ( intro - outro ? ) ikke direkte bilde fra selve spille ( hvis jeg tar feil her sååÅÅÅ :dribble::scared: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...