bergetun Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Er det andre som opplever at Fedora Core 2 henger seg opp i noen sekunder. Fedora Core 2 KDE Feks, jeg skal skrive inn en ny addresse i firefox saa skjer det ingenting, men ett sekund senere saa spretter alt det jeg har skrevet inn opp. Eller jeg skal hoyre klikke for aa velge copy saa kan det hende at det tar noen sekunder foer menyen dukker opp.. Sinnsykt irriterende iallefall. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Viser CPU-meteret noe? Skjer dette kun i KDE? (skru på sånn CPU-graf) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Nei det er det som er rart.. den bruker ikke noe serlig med CPU.. Trodde det kanskje var ett kjent problem med en enkel fix, men jeg har ikke klart a finne noen som har hatt samme problemet saa det er sikkert noe finurlig hardware jeg bruker som bugger litt Endret 21. juni 2004 av bergetun Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 skjer det i gnome etc også? Oppdateringer? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nei det skjer ikke i Gnome (jeg har lite lyst a bytte til Gnome) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 file en bug på bugzilla til KDE da vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå