Mogge_ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei.. Trenger hjelp med min pc nå siden hele pc'n har klikka...Har windows xp og da jeg la inn et nytt virus program klikka pc'n helt...Hadde norton innstalert og la inn panda titanium og etter innstallasjonen til panda var ferdig klikket pc'n.. Noen som vet hva som kan være feil? Takker for svar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Start maskinen i sikkerhetsmodus (F8) og bruk systemgjenoppretting til å flytte systemet noen dager tilbake. Det går ikke bra å bruke flere antivirusprog. samtidig. Helst kun et om gangen........ Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Start maskinen i sikkerhetsmodus (F8) og bruk systemgjenopprettingtil å flytte systemet noen dager tilbake. Det går ikke bra å bruke flere antivirusprog. samtidig. Helst kun et om gangen........ Hadde tenkt til å slette norton etter at jeg hadde fått installert panda, men det fikk jeg ikke gjort siden pc'n klikka... Hva skal jeg gjøre da jeg skal kjøre systemoppretting? Endret 20. juni 2004 av Mogge_ Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 har hatt erfaring med akkurat det jeg også. men da hadde jeg Panda og Pc-Cillin inne samtidig. etterhvert kom jeg meg inni Safe mode og fikk sletta det. men etter dette så sletta jeg PC-Cillin så installerte jeg Panda som en slags stand alone. da gikk det litt bedre, men det var fremdeles litt treigt oppdaga jeg. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg tok og formaterte pc'n jeg...Så fikk jeg bort all dritt og slik med engang.. Men takker for de svara jeg fikk.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En gyllen regel er å ikke installere to virus programmer oppå hverandre. Et eksempel er Norton Antivirus og Norman Virus Control. Da er formatering ofte den eneste veien å gå desverre. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 En gyllen regel er å ikke installere to virus programmer oppå hverandre. Et eksempel er Norton Antivirus og Norman Virus Control. Da er formatering ofte den eneste veien å gå desverre. Har ikke så god peil på data så det er nok grunnen...Jeg hadde ingen annen utveiv enn å formatere... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 En gyllen regel er å ikke installere to virus programmer oppå hverandre. Et eksempel er Norton Antivirus og Norman Virus Control. Da er formatering ofte den eneste veien å gå desverre. Har ikke så god peil på data så det er nok grunnen...Jeg hadde ingen annen utveiv enn å formatere... Jeg kan love deg at du ikke er den eneste som har gjort den feilen, for den feilen har jeg også gjort en gang. En slik feil gjør men bare en gang. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg har gjort denne feilen 2 ganger faktisk på en veldig viktig pc også. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis du ikke har no viktig på PC'n så er det lettest å formatere å så laster du ned NOD32 antivirus (Ja det er lite og bruker lite PC kraft, dessuten scanner det MYE raskere enn Norton) Det er utrolig bra. Det er best å renske skikkelig opp hvis det er mulig, ellers blir det liggende gjenn filer og info i registeret og sånnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå