Ponduss Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hei sann! Kunne gjerne tenke meg å få tilbakemeldinger på nettsiden min, http://www.pondus.net (og tegneserieforumet på http://www.forum.pondus.net/ ). Sidene har eksistert siden 2001, men har siden den gang gjennomgått store endringer. Sidene er kodet i XHTML og med CSS og layers. Koden skal validere, men pga. Tradedoublerlenkene blir det endel feil pga. tegnet & som ikke kan gjøres om til &... så vet dere det Er spesielt interessert i å høre om designet funker, forslag til nye sider, funksjonaliteten i de de ulike nettleserne (har testet den i Opera 6 ->, Netscape 7, IE 5.5 -> og Mozilla Firefox, samt Safari) og nedlastningstid. På forhånd takk! Endret 20. juni 2004 av Ponduss Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Velkommen til forumet! Er en ganske solid side du har. Rent og pent, men ingen designmessig kjempeprestasjon Er strengt tatt ikke nødvendig heller. "Tegneserie"-stilen passer bra til en Pondus-side. En bug jeg har irritert meg over er at noen steder i menyen forsvinner deler av underline, noen ganger forsvinner den helt, og noen steder fungerer den perfekt. Dette gjelder både IE6 og Firefox 0.9. Skjønner ikke helt hvorfor dette skjer. CSS'en ser feilfri ut... Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Velkommen til forumet! Er en ganske solid side du har. Rent og pent, men ingen designmessig kjempeprestasjon Er strengt tatt ikke nødvendig heller. "Tegneserie"-stilen passer bra til en Pondus-side. En bug jeg har irritert meg over er at noen steder i menyen forsvinner deler av underline, noen ganger forsvinner den helt, og noen steder fungerer den perfekt. Dette gjelder både IE6 og Firefox 0.9. Skjønner ikke helt hvorfor dette skjer. CSS'en ser feilfri ut... Takk for det Nei, designet gir nok ikke noe "WOW"-inntrykk, men det forventer jeg strengt tatt heller ikke. En glup mann sa en gang at man ikke kan være god i koding (programmering) og design samtidig, og det er vel jeg et eksempel på. Jeg prøver dog å gjøre det beste ut av designene jeg lager Skal titte på den buggen du nevner. Jeg satte for ikke så lenge siden line-height på menyen for at avstanden mellom listepunktene skulle bli lik i Opera som i IE og Firefox. Det er mulig at denne bugger slik at understreken forsvinner bak neste element. Takk for tilbakemeldingen! Endret 20. juni 2004 av Ponduss Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) En liten bug: Lenke Presse teksten lengre inn mot kanten på rammen(boksen) og fiks feilen som gjør at tekst overlapper boksen.. Men ellers en god side. Ser at dere har samlet mye stoff, og det er slike sider jeg liker. Ikke meningsløse sider uten innhold. Good work! (regner med at du har fått noen hits fra hw.no, da han med ponduz.com sida si ville ha tilbakemelding) Edit: Beklager, bruker mozilla 1,6. Endret 20. juni 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En liten bugg? får ikke den her og jeg bruker også opera ... anyways .. siden er fin og ren, og den funker meget bra til den er ment til men, rødfargen blir veldig kraftig og nesten litt vond for de kjøre øynene mine ... litt for, "signal" ... Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Loomy: Jeg tror buggen skal være fikset nå. Kan du ta en titt? Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ingardj: Buggen skal være fikset nå med at teksten hadde stor margin til venstre for boksen. Kan du forøvrig se om teksten overlappes nå? Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Akk, dobbelpost. Slett mods/admin Endret 20. juni 2004 av Ponduss Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ingardj: Buggen skal være fikset nå med at teksten hadde stor margin til venstre for boksen. Kan du forøvrig se om teksten overlappes nå? Veldig bra. Nå ser det fint ut. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Loomy: Jeg tror buggen skal være fikset nå. Kan du ta en titt? Funker fint nå Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ponduss: Fint design! Men lær deg å bruke Edit knappen Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Kul side, men jeg likte ikke fargene helt. Den røde fargen er litt for lys for meg. Layouten er grei og designen tilsvarende. Pondus er genialt da, så det er moro å besøke siden:) bra jobba. Endret 22. juni 2004 av KinnShady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå