Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jeg har da et Sapphire X800Pro som jeg kjøpte hos komplett. jeg har hatt en del "problemer" med det slik som : flimmer i mellom post-screen'ene under oppstart. varmt minne (rundt 60 load) de har jo ingen kjøling, så jeg skal sette på ramsinks hvis jeg blir overbest om å beholde kortet. det som spess. plager meg er de flimmerene mellom post-screenen under oppstart pga de har aldri vært der før så er dette noe jeg burde klage på eller er det normalt for et kort som x800 ? jeg har lite lyst å sende det tilbake pga ekstra kostnader.. på forhånd, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Silver[NAF] Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ikke noe kjempe peil på PC men er du sikker på att din PSU er kraftig nok? Kan nesten høres ut som det er den som sliter i boot up? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hmmm, har ingen slike problemer på mitt x800 kort som er av fabrikat power color, men det skal ikke være slik, hadde noe det samme problemet med mitt gforce ti 4200, da var det ramen som hadde fått seg en trøkk under overklokking. Har du klokket kortet? Det hjelper ikke med ramsinks hvis minnet alleerede har tatt skade men som et tiltak mot uønsket varme utvikkling så er ram sinks et must. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 jeg har ikke klokket det.. og jeg heiv nettopp ut en 80gb disk av systemet og har samme problemet. så psuen holder Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ingen fler som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvor ligger problemet hvis dette bare gjelder oppstart ? Blir kortet ødelagt er det bare å sende i retur til komplett. Sleng inn et par ekstra vifter med det første. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 jepp. har satt ramsinks på nå og satt ei 80mm vifte rett på rammen er MERKBAR kaldere Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jepp. har satt ramsinks på nå og satt ei 80mm vifte rett på rammen er MERKBAR kaldere Ble du kvitt problemet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå