Flop|s Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Gleder meg til å se åssen det blir i real lifeska du fortsatt ha kjøle skapet i pc,n eller? Ja, jeg skal fortsatt ha kjøleskap, men hvis du ser på skissen litt over, så ser du at jeg skal lage et selv, og ikke bruke et ferdiglaget et som jeg gjorde sist. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 en tubby er jo genial på lan. den er jo bare konge Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) *puh* Da var den uka over. Har ikke fått tid til å gjøre noe som helst med kassa, har bare tegnet opp harddiskramma. Men jeg fikk en morsom pakke fra england igår, noe som inspirerer til videre arbeid Det var selvfølgelig artikkelen fra pc extreme for Tubby v1, og jeg ble mildt sagt sjokkert da jeg fikk en dobbeltside Nuff snakk, her er den: Veldig fornøyd Endret 4. juli 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 1 ord WOW!!!! du burde være stolt (ps: ganske bra artikkel også ) Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Er det DIN pc i artikkelen???? I såfall imponerende..... Da blir det spennende og den neste. /me bøyer seg i støvet <EDIT> for å sitere en liten bit fra Prodigy... OH MY GOD! THATS SOME FUNKY SHIT! Endret 4. juli 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Åh.. Må være så utrolig kult å få pc'en sin i et slikt blad. Utrolig fett! Endret 4. juli 2004 av Flames Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Harddisk-boks Har i dag fått tid til å jobbe litt, og har fått startet på harddiskholderen som skal romme 4 harddisker. Den skal ha en 120mm vifte bak for å kjøling. Veldig enkelt, men effektivt Jeg har bare skrudd sammen platene, jeg mangler å skjære hull til fester av harddiskene, pusse litt mer og olje boksen. Ser at harddisken passer perfekt. Her, ja. Holder bare vifta oppe med toppen av en krukke jeg har Noe som passet utrolig bra var at bredden av en harddisk + bredden av 2x 9mm kryssfiner = 12cm. Akkurat! Jeg skal bare skru fast vifta den i sida slik den står, men den må festes bra fordi hele boksen skal antagelig henge i den Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Gratulerer med artikkelen! Og lykke til videre med prosjektet! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 bøyer meg i støvet. "Mod Of The Month" det er heftigt det. gleder meg til og se tubby 2 når den er ferdig Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kan du gi meg link til den PSU'en? Tenkte kanskje kjøpe en selv! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Kan du gi meg link til den PSU'en?Tenkte kanskje kjøpe en selv! Jeg kjøpte denne, men jeg lurer kanskje på i ettertid om jeg skulle gått for 520w utgaven med tre vifter og ikke noe plexi. Hadde kanskje sett litt mer stilfult ut da. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Dette gleder jeg meg til å se ,, fulgte med tubby 1, den ble bra men litt stor da håper T2 blir like bra, eller enda bedre:) men å få maskina si i et engesk magasin er da SUPERB du bør være stolt på alle måter.. du blir vell oppdaget av bit-tech å får jobb der *thumbup* Endret 9. juli 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Har liten tid for tiden, masse å gjøre så jobbinga med Tubby går treigt. Men idag hadde jeg et par timer til overs så da fikk jeg gjort noe.. Jeg fortsatte med harddisk-kassa og målte opp og skjærte hull som harddiskene skulle festes i: Ferdig oppmålt og igang med dremmer'n Hullene måtte være ganske så nøyaktig for å stemme med harddiskene. Krever litt tålmodighet, men det betaler seg i ettertid.. Lykke! De passer perfekt Oppmerksomme personer ser kanskje at harddiskene er montert opp/ned. Det er av praktiske hensyn da harddiskene ligger under hovedkortet. IDE-kablene passer bedre da. Slik skal det være bak, skal også ha en plate under 120mm vifta slik at all luft kommer fra den andre siden og kjøler ned hd'ene. Det gjenstår å pusse og lime alt sammen slik at det holder og ser litt penere ut Endret 14. juli 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 dette ser bra ut! hvor mange vifter har du tenkt deg i t2 da? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 dette ser bra ut! hvor mange vifter har du tenkt deg i t2 da? Jeg hadde tenkt meg litt mindre enn i v1. Men det blir vel noe rundt 10 stk. eller noe. Kanskje litt mer. Vi får se Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 SINNSYKT FETT !!!! Få pc'en man har modda selv som "mod of the month" i et engelsk blad !!! det er absolut noe å være stolt av ! Du får garantert til den nye modden din også, den blir sikkert enda bedre ! Stå på videre ! Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Meget pent Holder på me trekabbis selv og tenker på HD og CD rom rack så trenger ideer og dette var da en meget god ide, bli vel en ør lite copy ja Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Dagene går, lenge siden sist update, og prosjektet står litt stille.. Til tider bra sommervær og mange timer på jobb har skylda Men idag har jeg fått utbedret harddiskboksen slik at den blir enklere å feste og mer solid. Jeg visste vel alltid at vifta i seg selv ikke var nok til å holde den oppe, så jeg fant ut en måte å gjøre det litt enklere: Sånn.. Fester boksen med siden av platene, ikke vifta, slik at det nå holder seg bra. Men jeg har forstatt igjen å pusse, listlegge og olje den, men nå går det rette veien Endret 14. juli 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Meget pent, Flop|s. Bra at ting beveger seg i riktig retning, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå