Earendil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nå må jeg altså kjøpe meg en ny skjerm, siden den andre skjermen min nettopp tok kvelden. Skjermen som jeg har tenkt å kjøpe skal være en CRT-monitor, den skal være på 19", den skal helst støtte 85 Hz og den skal klare høy oppløsning. Pris? Helst ikke noe over 2500. Hva skjermen skal brukes til er vel mest all-a-round, jeg både spiller, redigerer video, gjør vanlige kontor-oppgaver, osv. på datamaskinen min. Lav vekt på skjermen er en stor fordel. Noen som kan hjelpe? Takker for alle seriøse svar, svar med en begrunnelse blir satt stor pris på. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 burde vel se i produktguiden..og lese noen erfaringer? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Det er klart jeg har gjort det, men jeg vil gjerne ha noen tips her i fra også. Jo mer informasjon, jo bedre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg selv har en Compaq P900 19" Trinitron skjerm. Deiligste skjermen jeg har prøvd i min livstid, og jeg fikk den for 2600kr (!). Bor du i oslo området kan du sjekke ut http://www.jmdata.as/ , de har sykt mange bra skjermen til en lav pris. Brukt, så klart. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil anbefale viewsonic g90f. Synes den var veldig behagelig å se på når jeg brukte den. God bildekvalitet. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hmh, kanskje brukt skjerm er tingen.. Hvor er det jmdata får alle skjermene fra? 19" til under tusenlappen frister veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå