fa2001 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Jeg vurderer å kjøpe en billig bærbar (elkjøp) pc med ok komponenter men et elendig skjermkort. Er det mulig å bytte ut dette ved behov? Marius Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei.. dessverre er ikke dette mulig. Det er vel noe som kommer (hos Dell bl.a) og muligens på pci-e laptoppene som kommer, men foreløpig går nok ikke det. Lenke til kommentar
hce Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg vil også tipse om søkemulighetene på dette forumet, da dette spørsmålet har blitt diskutert utallige ganger før. Så vidt jeg vet er det kun de største beistene fra Dell og AlienWare som kan bytte skjermkort. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takker for svar! da venter jeg litt med å kjøpe pc.. jeg prøvde å søke på dette forumet etter 'bytte skjermkort', men fant ingen relevante tråder. jeg tror de burde forbedre søkemulighetene litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå