Gå til innhold

Hvor får jeg tak i 90min-CD-plater?

Anbefalte innlegg

Det finnes både 90- og til og med 99-minutters CD-plater, men hvor får jeg tak i dem?

ITButikken har 90-min-plater på nettsidene sine, men det er gått 2 måneder siden jeg bestilte, og fremdeles har de ikke fått dem inn på lager...

Jeg har ikke sett 90-min-plater noe sted ellers, verken på nettet eller i elektroforretninger. Har noen andre gjort det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-17 15:29, lysbryter skrev:

Det finnes både 90- og til og med 99-minutters CD-plater, men hvor får jeg tak i dem?

ITButikken har 90-min-plater på nettsidene sine, men det er gått 2 måneder siden jeg bestilte, og fremdeles har de ikke fått dem inn på lager...

Jeg har ikke sett 90-min-plater noe sted ellers, verken på nettet eller i elektroforretninger. Har noen andre gjort det?

Jeg bestillte 90min CD'er fra ITbutikken for over 2 måneder siden (!) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-18 16:18, ViperGTS skrev:

Hva skal man med 90 min cdr?

Hvilke bruksområder er man kun kan bruke 90 min, ikke 80 min?

Eller er det bare for å brife?

bare lurer

Jeg har en divx som er på 800mb, derfor er det veldig kjekt med en 800mb cd, pluss hvis noen vil ha en musikk cd så er det greit å brenne 99min på det? Syns du ikke? Spaceworld selger 99min plater. Computercity i sandvika selger 90min.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 07:44, obsmariero skrev:

Vi får inn 90 min SmartBuy om ca. 1-2 uker. God kvalitet til en rimelig penge. 59,- pr 10pk

COOP Obs! Mariero Stavanger

Hva slags ledelse er det i denne butikken, et Samvirkelag med svært godt utstyrt dataavdeling? Hva skjer?

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...