AMD xp Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hey Jeg har Bestilt et chieftec miditower...med dør (kanskje ikke så lurt i og med at jeg skal modde kabinettet) men jeg er redd for at døra skal vibrere,og eller lage små ulyder... har bestilt mange stillegående vifter til kabinettet,har en NC silverado til min AMD Athlon XP1600!! :smile: men er det noen som vet om den døra byr på problemer,og er det vansleig å støydempe det kabinettet? på forhånd Thnx Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Ja, det er litt vanskelig, jeg holder på med ett nå. Jeg har fått tak sånn som er på innsida av bilpanser, som er flammehemmende, det heter støypute et-eller-annet, og består av tettpakket-skumgummi med sølvfolie (innerst). Åj, jeg må gå, skriver mer siden (kameraten min og jeg lager mat. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 hmm kan hende at du bruker noe som kalles "asfalt matte" blant bilstero fanatister (bla. meg =) HUFF,gruer meg skikkelig til å støydempe den,den ser så,simpel ut på fronten... men takk likevel =) Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 HEI!... Har "dørkabinettet" og er veldig fornøyd med d! Etter min mening d feteste kabinettet på markedet, når d gjelder utseende(dog det finns vanvittig gode kabinett til vanvittige priser....) Har dempa så si alt inni kabinettet med asfaltplater, kjøpt på CD-cardic for et par hundre lapper... Har totalt 9 vifter i kabinettet, men det støyer ikke mere enn et standerd Aopen kab... Minuset er at kabinettet blir Jæ*** tungt, sia det er ganske tungt helt orginalt. Litt kjedelig å få vondt i ryggen når man skal til og fra LAN! :wink: Lenke til kommentar
Bambus Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Den der døren er ikke noe problem. Kabinettet er veldig bra det, jeg har testet det på http://www.hardware.no/tester/kabinett/chi...01bd/index.html Hadde en SuperOrb med ett knekt vifteblad, og den ulte som et annet fly, men vibrering ble det ikke!! Lenke til kommentar
Carnage14 Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Sjekk ut http://www.ocshoot.com/quietpc.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå