Gå til innhold

spill til 11 åring. 300mhz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joa, Larry passer utmerket. Spilte det første spillet da jeg gikk i første klasse (skjønte ikke så mye men fettern min hadde sett en voksen spille det flere ganger, så vi skjønte hva vi skulle gjøre til slutt). Så ble jeg hekta. Har hele Larry Collection (Larry 7 mangler da)

Lenke til kommentar
joa, Larry passer utmerket. Spilte det første spillet da jeg gikk i første klasse (skjønte ikke så mye men fettern min hadde sett en voksen spille det flere ganger, så vi skjønte hva vi skulle gjøre til slutt). Så ble jeg hekta. Har hele Larry Collection (Larry 7 mangler da)

Ehem... Jeg hadde spilt det sjøl takk! Jeg husker at jeg var på besøk hos de som hadde det, og så fikk jeg prøve det... også skjønte jeg ikk'no utav det heller...

:mrgreen:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Hehe, må bare le av ditt evne felt litt:)

"Spill til 11 åring. 300 mhz" hørtes ut som det var guttungen som gikk på 300mhz^^

Men, til litt mer seriøse saker:)

Heroes of Might & Magic 1&2&3 funker nok fint, alle veldig bra spill,

ville anbefallt 3'ern egentlig..

Lenke til kommentar

Å anbefale GTA, Half-Life, Quake til en 11-åring er jo litt teit, spillene inneholder mye vold. Å gi han Larry-spillene (som er forresten flotte spill) er jo det dummeste jeg har noensinne hørt. Spillene er jo sexrelatert, vanskelige (iallefall for en 11-åring), og hvem vet om pjokken kan i det hele tatt engelsk?

Gi han ett eldre bilspill (Need for Speed av ett eldre slag) eller kansje The Sims (perfekt for yngre, men jeg vet ikke om det vil kjøre på den maskinen).

Lenke til kommentar
Å anbefale GTA, Half-Life, Quake til en 11-åring er jo litt teit, spillene inneholder mye vold. Å gi han Larry-spillene (som er forresten flotte spill) er jo det dummeste jeg har noensinne hørt. Spillene er jo sexrelatert, vanskelige (iallefall for en 11-åring), og hvem vet om pjokken kan i det hele tatt engelsk?

Gi han ett eldre bilspill (Need for Speed av ett eldre slag) eller kansje The Sims (perfekt for yngre, men jeg vet ikke om det vil kjøre på den maskinen).

Enig med Larry spillene,

men på ingen måte GTA, HL eller Quake, dette er spill som passer

godt for barn i den alderen, de har bare godt av og "rase" fra seg i spill,

eller hvertfall slippe seg litt løs..

De blir ikke som i spillene mm det feiler dem noe, og det er vel tvilsomt at det skulle skje med denne gutten, vi må vel litt lengere vest før at slike syke ting skjer, og der er det som regel helt andre grunner også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...