Torjus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har AMD 64 3000+ og Volcano 12 vifta, jeg smørte kjølepastaen over hele overflaten på CPU'n. Men jeg føler jeg får dårlig kjølig UT04: 55C (med max speed) Idle: 35C (max) Idle: 50C (minimum) Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Sjekke at kjølaren henger godt nok. Eventuelt ta den av og på igjen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For mye kjølepasta kan faktisk være motvirkende. Hovedregelen når du påfører goop på en cpu med varmespreder er at du skal montere for å så demontere kjøleribba, så ser du på avtrykket, er avtrykket jevnt over hele området og har god kontakt har du hatt på riktig mengde, er det derimot ikke goop på kjøleren bør du ta litt mere eller planslipe kjøleribba / varmesprederen. Nå bør det også sies at en amd 64 har standard 40-50c med boxed kjøler. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 De temperaturene der virka ikke så altfor ille... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 De temperaturene der virka ikke så altfor ille... Nei, men jeg hadde trodd de skulle bli lavere med en CPU-vifte til 400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå