runela Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Er den like god og holde i som orginalspaken og er den verdt penga? bruker den opp baterie fort? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den er veier mindre enn original spakene, og bruker VELDIG lite batteri siden den ikke har rumble.. Kjøpte selv 2 stk. for 1 1/2 år siden til 600,- stk er veldig fornøyd med de.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har to stykker, og er veldig fornøyd. De er absolutt like god som originalene, men jeg foretrekker å spille med Rumble. Men i multiplayer vil alle alltid ha Wavebirdene. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Vekta er ikke no problem, og det er sinnsvakt befriende uten ledningene. Savner rumblen litt, og den svære boksen under kan komme litt i veien hvis du har store hender (som meg ) Ellers helt kurrant! Løp og kjøp sier nå jeg Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Vi har skrevet en omtale av denne kontrolleren. Denne omtalen, og andre artikler, kan du finne ved å bruke søkevinduet oppe til høyre på forsiden på Gamer.no. Jeg søkte like godt frem omtalen for deg: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3201 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå