destroyy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg vet ikke om detta er riktig sted å poste, men jeg har lyst til å lage trekabinett, jeg har laget en tegning, som du finner her Men jeg lurer på hva slags materiall jeg bør bruke på det? å ossen farge det hadde blitt tøft med, syns den til snekker`n er tøff, så jeg har litt lyst på sånt Så hva bør jeg bruke til å lage det med? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 spon ? heltre ? furu, eik, osv osv aluminium ? andre metaller ? plast ? kun fantasien setter grenser Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Har planer om noe tre av noe slag, men vis jeg tar kryssfinèr, ossen skal jeg da feste det? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har planer om noe tre av noe slag, men vis jeg tar kryssfinèr, ossen skal jeg da feste det? lim og skruer.. husk og borr først der du skal ha skruer med et borr som er litt mindre enn selve skruen. ellers vill treverket sprekke Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ok, takk for svarert, Eneste jeg trenger å kjøpe nå er vel kryssfinèr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Mere bumping nå og threaden blir stengt. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg foreslår at du lager en ramme som du fester kryssfinèr platene på... Da vil du også ha et sted å feste psu, cd-rom osv... Bruk 3*3 cm "pinner" til rammen passer perfek Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Støymessig ville jeg kanskje gått for MDF. Som spon, bare langt tettere. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg foreslår at du lager en ramme som du fester kryssfinèr platene på... Da vil du også ha et sted å feste psu, cd-rom osv...Bruk 3*3 cm "pinner" til rammen passer perfek Det har jeg planer om å lage, Også planer om å lage hd bracket av de som du har ved pci portene (husker ikke hva det heter) Så en annen som lagde det, å det så bra ut Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Støymessig ville jeg kanskje gått for MDF. Som spon, bare langt tettere. Hvor mye koster en plate? (i en normal byggevare butikk) Endret 20. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Støymessig ville jeg kanskje gått for MDF. Som spon, bare langt tettere. Hvor mye koster en plate? (i en normal byggevare butikk) Vet ikke. For en del år tilbake bygde jeg en basskasse av mdf. Ligger i overkant av prisen på spon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå