stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hei, jeg har kjøpt meg nytt skjerm kort og har fått med noen ledninger som er festet til kortet..... er det strøm ledninger? eller hva er det?...... plz hjelp meg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Det er nok en vanlig strømledning som er festet til kortet, det var en slik festet til mitt x800pro kort også, det er bare å ta av ledningen mens du montere og så sette den på eller en anen strømkabel. Ny kort må ha ekstra strøm fra psu for å fungere opptimalt. Hvordan kort er det du har anskaffet deg? En ting til ikke plz men ver så snill Endret 20. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 men jeg har en packard bell pc som ikke har ledige strøm kabler, jeg har kjøpt radeon 9800 pro atlantis sapphire Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den strømkabelen osm fulgte med har sikkert en drev kontakt som gjør at du kan koble ledningen som går inn til hd på den medfølgende ledningen videre inn til skjermkortet og fra skjermkortet til bake til hd. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 takk! godt forklart.... har ikke peiling på data men fostod det du sa alikevel....... hviss jeg trenger noe mer hjelp så skriver jeg mer! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den er grei, husk nå å avinstalere alle skjermkort drivere og start på nytt og legg inn de nye driverene (cataclyst 4,6) og start på nytt nokk en gang så spill! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 takk! godt forklart.... har ikke peiling på data men fostod det du sa alikevel....... hviss jeg trenger noe mer hjelp så skriver jeg mer! Og bare et tips: Hvis du trenger noe mer hjelp enn det du får her, fulgte det vel en brukermanual eller noe med kortet antar jeg? Der går an å lese, dersom du ikke får svar her (noe som må sies å være en enklere løsning ) Lenke til kommentar
stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 når jeg skal avinstalere kortet går jeg på legg til/ fjern program og fjerner ati display driver da? er jeg ferdig med å avinstalere da? Lenke til kommentar
stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 ^ I I I I ver så snill og svar fort!!!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hvis det er ATI-drivere du skal fjerne kan du bruke Driver Cleaner. Og som sagt så står som regel alt du trenger å vite i manualen når det gjelder installering og montering. Endret 20. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
stein_therock Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 når jeg skal avinstalere kortet går jeg på legg til/ fjern program og fjerner ati display driver da? er jeg ferdig med å avinstalere da? ja eller nei? hehe Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, etter en restart så er de gamle driverene borte, så legger du inn de nye og restarter så vipps så er du i gang. QUOTE (stein_therock @ 20/06/2004 : 13:55) takk! godt forklart.... har ikke peiling på data men fostod det du sa alikevel....... hviss jeg trenger noe mer hjelp så skriver jeg mer! Og bare et tips: Hvis du trenger noe mer hjelp enn det du får her, fulgte det vel en brukermanual eller noe med kortet antar jeg? Der går an å lese, dersom du ikke får svar her (noe som må sies å være en enklere løsning ) Forumet er jo for å få hjelp. Men bruksanvisninger skal man jo lese da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Forumet er jo for å få hjelp. Joda, men det er jo unødvendig å spørre om noe man allerede har svaret på. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er nok en vanlig strømledning som er festet til kortet, det var en slik festet til mitt x800pro kort også, det er bare å ta av ledningen mens du montere og så sette den på eller en anen strømkabel. Ny kort må ha ekstra strøm fra psu for å fungere opptimalt. Hvordan kort er det du har anskaffet deg? En ting til ikke plz men ver så snill Enda en ting til: Det heter VÆR så snill Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Forumet er jo for å få hjelp. Joda, men det er jo unødvendig å spørre om noe man allerede har svaret på. Sant det men det må da være lov til å spørre ? Enda en ting til: Det heter VÆR så snill He he he, du har helt rett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det var en god mengde med RAM du hadde der teknikeren Gigabyte K8NSNXPPC X800Pro A64 3000+ @ 2350Mhz (newcastle "cg" stepping) OZC 1024Gb @ 235Mhz @2-3-2-6 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det var en god mengde med RAM du hadde der teknikerenGigabyte K8NSNXPPC X800Pro A64 3000+ @ 2350Mhz (newcastle "cg" stepping) OZC 1024Gb @ 235Mhz @2-3-2-6 Hmmmmmmmm liten leif der ja, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, var litt i extase da jeg fik de nye delene og skrev i profilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå