djBeeJay Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Etter en liten stund (som regel under booten, men har noen få ganger kommet meg inn i windows) går skjermen inn i hvilemodus, og dataen fryser og reagerer ikke på noe som helst. Jeg har forsøkt å bytte skjermkort og skjerm, men det samme skjedde. Har også tatt ut alle andre PCI-kort, uten at det hjalp. Har noen en ide om hva som er galt? Spesifikasjoner: Hovedkort: ABIT (husker ikke helt navnet... kan sjekke hvis nødvendig) Skjermkort: Leadtek GeForce 256 DDR Prosessor: AMD 850 Mhz Minne: 256 MB Apacer Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg hadde en gang "nesten" samme symptomer - da ble det poweroff raskt etter oppstart. Trodde først at det var vifta - men nei den var ok - til slutt fikk jeg det for meg å resete biosen, og vips alt bra..Hvorvor, aner ikke - men jeg har etterhvert lært meg og ikke stille spm med tink som virker når det gjelder hardware.Da er det bare å smile og la det stå til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå