powerwear Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg kjøpte en Jensen bredbåndsrouter(ikke trådløs),og har fulgt instruksjonene til punkt og prikke. Etter å ha installert routeren fungerer netttilkoblingen og jeg kan bruke ip-telefonen min,men etter en stund slutter alt å fungere,og jeg må resette routeren og installere den på nytt for at ting skal virke igjen.Det fungerer alt fra 5 min til 2 timer,og da bryter det sammen og gatewayen blir borte.Noen tips? Har snakket med Jensen support,men ikke fått tilstrekkelig hjelp der. Jeg har Windows xp,og et bredbåndsmodem fra telenor. Har sittet i 4 dager for å få dette til å virke,siden jeg ikke er noen ekspert på pc o.l,håper jeg det er noen som kan ha en ide om hva dette kan være. Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Stikkord sånn fra toppen av hue: (egentlig ikke så mye peil) Firmware på routeren-oppgrader Oppdatert XP Rekkel kabel/mandagskabler som man dulterbort/ligger inntil strømledninger trafo IP-telfefoni? QoS - Quality of service ta litt søk på nett rundt det. Ahndler visstnok om å prioritere trafikk på rett måte Håper det gav noen ideer iallefall (HAr selv blitt frarådet Jensen trådløs router pga ustabilitet) Finner dette snodig ettersom Jensen WLAN kortet brukt i forbindelse med jobb har funket utmerket... Kjøpte riktignok annet merke (Litt mye synsing kanskje meeen, tenkte jeg kunne nevne det Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå