Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er SMC Wireless Barricade B. Router å anbefale?

Anbefalte innlegg

¤¤¤ Topic redigert av moderator ¤¤¤

Heisann.

Fikk i går beskjed av stefaren min om å sette sammen et lite trådløst nettverk vi skal ha er i huset. Huset er rimelig stort, med 3 etg på 150 kvadrat - om det har noe å si med kvaliteten på signalene og sånn, det vet jeg ikke.

Vi har to maskiner oppe i 3 etg, og kommer til å ha en nede (hvor nettverksbasen eller hva jeg skal kalle det er), samt to bærbare som brukes over alt.

Vil denne SMC bredbåndsroutern være god nok? Det spilles fint lite over nettverket, og det er bare internett og bittelitt fildeling på nettverket.

Har ikke god peiling på slikt, men er veldig lysten på et trådløst nettverk her :)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil ikke være noe problem å begrense bruken til kun 2 av etasjene. Er det veldig mye mer å måtte gå ut med for 54Mb kontra tilbudet på 11Mb?

Vil jo helst ha det så kjapt som mulig, uten å måtte gå ut med masse ekstra penger. Likevel er det stabilitet som er det viktigste her.

Lenke til kommentar
Og 54Mb enda mere sensitiv for støy og hindringer enn 11Mb.

Da kjøper man 54mbps, og bruker denne om man skal overføre større filer når man har god dekning. Deretter bytter man til 11mbps om man skal ha stabilitet, og har litt dårligere signal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...