stian123 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei! Jeg og broren min skal spille GTA:VC mot hverandre. Vi har lastet ned The All Seeing eye og MTAGrand Theft Auto: Vice City Multi-Theft Auto Mod 0.3r2 Hvordan lager jeg en server som bare virker innenfor netverket? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du må laste ned serverdelen av MTA:03 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så vidt så jeg klarer å se så er ikke dette en konsol-version av GTA:VC det er snakk om men til pc. Flyttes pga feilpost. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er veldig vanskelig i begynnelsen, men vi klarte det til slutt... Du og broren din? 2 stykker? Ikke prøv en gang! Det er absoulutt ikk gøy! Det er ingen datastyrte mennesker der! det blir BARE dere to! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Bør minst være ca 6 stykker for at det skal bli skikkelig gøy. Hvis ikke blir det bare kjedelig. Treffer ingen folk osv. Jo flere jo bedre sier nå jeg. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, fikk det til nå. hehe... Det var drit kjedelig! Er nok ett LANspill, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå