Gå til innhold

hva er best. Norton eller PC-Cillin?

wil

Anbefalte innlegg

nå har jeg prøvd endel virusprogram, men har funnet PC-Cillin som min favoritt. disse grunnene er det som gjør at jeg har brukt PC-Cillin 2004:

rask skanning.

bruker lite ressurser.

bruker lite minne.

lett fattelig.

kommer med oppdateringer hver eneste dag.

den har brannmur. spam filter, web filter, mail scan, web mail scan, spionfjerner funskjon.

osv.

nå har det seg slik at jeg måtte bytte tilbake til den dustete Norton Internet Security 2003, egentlig 2004, men denne har jeg ikke på engelsk. (må ha egnelsk)

jeg vil gjerne vite hva dere ville valgt.

jeg har erfaringer med at PC-Cillin finner virus som Norton Antivirus aldri ville funnet. dette er vel ganske kjent, at Norton ofte ikke finner alle virusene den skal.

selv har jeg funnet mitt virus program egentlig. men måtte da bytte.

hva ville dere valgt?

Norton eller PC-Cillin?

Håper på mange svar.

så nå har jeg da altså bytta, men av en eller annen grunn så begynte harddisk lampen på maskina mi å jobbe intenst med en gang jeg installerte norton. dette gjorde den ikke når jeg hadde Pc-Cillin inne.

for min del:

Norton=Shit

PC-Cillin=Best

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, var egentlig ikke det jeg lurte på. har faktisk ikke prøvd Avast før, kommer heller ikke til å gjøre det. (':p') ser ikke helt vitsen med at jeg skal prøve det.

men forresten. har Avast alt det jeg skrev opp i første posten min som PC-Cillin hadde? huske at PC-Cillin hadde også en Firewall i seg. den er også sinnsykt bra.

Lenke til kommentar

Bruker Zonealarm sammen med avast. Tror avast PRO har firewall

men da koster prog. noen kroner.

Jepp ! avast har alt det du er ute etter :yes:

Meget bra trojanfjerner sammen med adaware.

Har brukt og testet de fleste antivirusprog. og vil ikke

bruke noe annet enn avast heretter, kommer til å bestille

PRO- versjonen snart......

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Etter min mening suger pc-cillin rompe i forhold til Norton, unnskyld ordbruket...

Eg hadde ca. 500 forskjellige virus på maskinen, eg brukte då pc-cillin (hadde alltid de nyeste virus-definisjonene). SÅ innstallerte eg Norton og den tok virusene med en gang....

Lenke til kommentar
for min del:

Norton=Shit

PC-Cillin=Best

Er ikke lenge siden du løp rundt og misjonerte for norton. Endres meningene så fort altså ?

Jeg har desverre ikke noen erfaring med anti-virusprogrammer i og med at jeg rett og slett ikke har bruk for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...