aeinstein Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har en viftestyring, en sånn ting man skrur på, som kjører ei vifte som er spesifisert til 12V og 0.45A dvs nesten 6W. Kan jeg kjøre så mange vifter jeg vil opp til 6 W, eller kan jeg kjøre flere på kontrollen også? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ikke post 2 steder med samme spm Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har en viftestyring, en sånn ting man skrur på, som kjører ei vifte som er spesifisert til 12V og 0.45A dvs nesten 6W. Kan jeg kjøre så mange vifter jeg vil opp til 6 W, eller kan jeg kjøre flere på kontrollen også? Jeg vet ikke om jeg forstod det rett. Men prøver å svare uansett: Du kan koble flere vifter til en kanal på viftestyringen din, så lenge viften(e) ikke trekker mer enn hva som er spesifisert som max effekt per kanal på vifte styringen. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Beklager at jeg postet to ganger, men internettet var så sinnsykt ustabilt og toppet første gang jeg trykte.... Men da stapper je på 6 W da Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har du kun en kanal på viftestyringen din? Altså det står på vifetstyringen hvor mange Watt du kan dra per kanal, har du "max 6W per kanal" kan du kjøre 3stk 2Watt vifter har du "max 2W per kanal" kan du bare dra en vifte på 2W.... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 som skrevet over fulgte det med viftestyring til ei vifte. Vifta er 12V og 0.45A, hvilket gir ca 6W (P=U*I). Styringa har ikke noen spesifikasjoner med seg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå