Predecessor Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvis ikke jeg misforstår deg, så er det denne hjelperen som til stadighet dukker opp du mener. Jeg la formaterte i maskinen i helgen, og la inn Win2k på nytt, og da dukket denne slitsomme greia opp igjen. Hadde ikke tid til å lete etter oppskriften, men den blir borte etterhvert hvis ikke du bruker den aktivt. Før eller siden melder den i fra at du ikke har brukt den, og gir deg valget med å kutte den ut. Sikkert andre som har en raskere metode på lager. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Nei, det var ikke akkurat det jeg tenkte på. Jeg får et ballontips hver gang jeg logger meg på nettet bl.a. der tipset er at jeg har sånn og sånn linje med sånn og sånn hastighet. Men det er utrolig irriterende fordi jeg vet det, og ballongen går ikke vekk før jeg klikker på den. Startmenyen har også slike pop-up tips ballonger som jeg ikke trenger. I XP er det lett å fjerne disse, ved hjelp av Powertoys bl.a. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hjelperen du snakker om hører til Office. Denne vil til slutt spørre om du vil slå den helt av. Hjelpeteksten i Windows er vel straks litt vanskeligere å fjerne. Mulig det er en enkel registry setting. Irriterende er den i hvert fall. Lenke til kommentar
©-Man Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Høyreklikk og velg hide, dette må gjøres en 2,3,4 ganger (husker ikke helt), du vil da få spørsmål om du vil disable saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå