Gå til innhold

Er du avhengig av musikk?


mad2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avhengig av musikke Nja

 

Avhenging av lyd som skifter hele tiden JA

 

det er nokk at Tven er på og surrer med et eller annet på .. bare lyden skifter hele tiden og at det ikke er stille .. STILHET eller monotome lyder som vifter og motorer på Gjevnt tural suger

Lenke til kommentar

avhengig av musikk? nja, vet ikke helt jeg. hører mye på musikk ja. men det går alltid i mp3 sanger. enten på pc eller discman. har ikke med meg musikk på skolen jeg da. har bare hjemme. men play knappen på tastaturet mitt blir brukt mye ja :D en viktig ting du trenger på en pc sammen med alle program er: Winamp og flere 100 sanger. hører for det meste på musikk med hodetelefoner jeg da. men det er like greit. hører bare på metal så det er vel sikkert greit å høre på musikk med hodetelefoner da.

Lenke til kommentar

(kanksje litt off topic)

er det mange her som ofte har "musikk på hjernen"?

 

jeg har nemmelig hørt at det ofte er folk med lav Iq som pleier å ha det, så jeg tenkte jeg skulle spørre folk med litt høyere Iq enn gjennomsnittet og sjekke om utsagnet bare var sprøyt eller ikke :)

Lenke til kommentar
(kanksje litt off topic)

er det mange her som ofte har "musikk på hjernen"?

 

jeg har nemmelig hørt at det ofte er folk med lav Iq som pleier å ha det, så jeg tenkte jeg skulle spørre folk med litt høyere Iq enn gjennomsnittet og sjekke om utsagnet bare var sprøyt eller ikke :)

Har stort sett musikk på døgnet rundt, og da er det naturligvis den som blir oppfatta, men når eg ikkje har musikk på så er det ofte eg tenker på ein knall sang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...