Gå til innhold

Er du avhengig av musikk?


mad2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som ikke "liker/hører" på musikk, de må ha et trist liv ja :p

[offtopic]Får skikkelig dårlige vibber av den kommentaren der, minner meg om kristne som sier at de som ikke tror på gud "må mangle noe i livet sitt".

Du har en smiley der, og mente det sikkert ikke seriøst, men måtte bare si det.[/offtopic]

 

 

Musikk gjør livet mye mer innholdsrikt for min del, kan vel si jeg er avhengig.

Lenke til kommentar

Musikk er veldig viktig for meg. Jeg hører på nesten alt, til enhvertid. Heldigvis har jeg en forståelsesfull pappa (som er nesten like avhengig som jeg er), mamma er ikke så glad for musikken min.

 

Her står det musikk på hele tiden. Når jeg våkner trykker jeg på Play-knappen på CD-spilleren - ved frokostbordet står radioen på - på skolebussen og skolen er det minidisk - når jeg kommer hjem er det anlegget mitt på rommet (som jeg hører i hele huset) - hvis jeg skal ut er det minidisk - om kvelden sovner jeg til musikk.

 

Hadde nok overlevd uten musikk, men musikken har hjulpet meg gjennom en del ting. Og livet mitt hadde vært kjedelig uten musikk.

Lenke til kommentar
Uansett om jeg skal gå til butikken eller skolen skal Mp3 spilleren med. hvet ikke hvorfor, men da slipper jeg hvertfall å tenkte så mye mens jeg går/sykkler.

Hører også på musikk når jeg skal sove..

Eg er avhengig selv. Men er litt motsatt til deg da... altså eg hører på musikk dagen lang og eneste pausene er når eg ser på tv eller er ute og går tur elns. Her foran pc'n er det musikk konstant untatt når eg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...