Gå til innhold

Er du avhengig av musikk?


mad2003

Anbefalte innlegg

Det må jeg idet minste være... Uansett om jeg skal gå til butikken eller skolen skal Mp3 spilleren med. hvet ikke hvorfor, men da slipper jeg hvertfall å tenkte så mye mens jeg går/sykkler.

Hører også på musikk når jeg skal sove..

 

OFFTOPIC

(Ps : på Nirvana in utero siste sang så går det 15 min etter siste sang er "ferdig" før det starter en ny sang, gjett om jeg bråvåknet da :thumbdown::dribble: )

OFFTOPIC

 

Så hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og god morgen :)

 

Må tilstå jeg har en tendens til alltid å ha musikk på i bagrunnen, nesten uansett hva jeg gjør. Er bare enkelte ganger når jeg spiller på pcn eller hvis jeg er med venner å går tur eller vandrer litt rundt jeg ikke hører på musikk.

 

Men greier ikke sove til musikk da...får skallebank av slikt :p

Lenke til kommentar

jeg kan nok kalles en musikk avhengig.

 

jeg hører nesten alltid på musikk når jeg er inne uansett om jeg sitter på pc`n eller gjør lekser. men jeg har ikke noe bærbart mp3spiller eller noe sånn så når jeg er ute hører jeg ikke på musikk.

 

men det hender at når jeg er i hagen så fyrer jeg opp anlegget skikkelig slik at det spiller gjennom hele huset og ut (rommet mitt ligger i helt motsatt ende av huset)

 

jeg må også alltid ha musikk når jeg sover

Lenke til kommentar

Viss eg har mulighet til å høre på musikk så hører eg på musikk...

Stillhet er forferdelig, Musikk er deilig.

Musikk er veldig viktig, eg har ofte enklere for å tenke med musikk...

Viss eg bare skal ta en kort tur bort til en kompis, så tar eg med meg mp3 spilleren. Og viss han ikke hører på musikk så har eg ofte musikken på (lavt).....

Musikk er Livet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...