Abruzzi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Gå til denne siden. Se på forumet. Hvordan kan jeg få et slikt forum til siden min. Det ser ganske enketl ut men er det det? EDIT: Noen som vet om noen gode resurss sider til webdesign foresten? Endret 20. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du må enten lære deg å kode php og mekke det selv, eller så må du kjøpe et phpscript eller søke på google www.shadowness.org er fin ressurs Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Du må enten lære deg å kode php og mekke det selv, eller så må du kjøpe et phpscript eller søke på google www.shadowness.org er fin ressurs Noen som har kode til et slikt forum eller et enklere som er gratis? Det var jo bare et bilde på den siden sa...? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Noen som har kode til et slikt forum eller et enklere som er gratis? denne posten bør vel flyttes til php delen. om du skal ha noe gratis kan du gå inn her http://hotscripts.com ellers må du vel gjerne lage noe selv. hvis du ikke har peiling på php vil det bli veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Da dropper jeg det inntil videre og går for et av proboards forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå