Wizendraw Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Satt og tenkte på hva som ville vært min drømme-kjøler, og ettersom jeg har litt lite å gjøre akkurat nå så fant jeg ut at jeg skulle lage en post om det, og se hva andre hadde av forslag... Forslaget trenger selvfølgelig ikke å være gjennomførbart , og du kan velge hva slags kjøler det skal være (CPU, NB, GPU osv.. Regner vel med at det går mest i CPU-kjølere ) Anyways; min drømmekjøler er noe ala en gigantisk kjøleribbe jeg så engang (som jeg dessverre ikke finner noe bilde av, så det blir nok ganske uinteressant..). Den står ut fra hovedkortet som en vegg, og har plass til 1x120mm på hver side.. Videre skulle den vært laget av rent sølv, og hatt 1x12cm Delta på hver side...) PS: Hvis denne posten er altfor uinteressant så får en mod ta å stenge den... Og dere må gjerne flame meg for den, så lenge det er et seriøst poeng med det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Et kabinett fullt av hard gjennomsiktig IS. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 en kjøler som kjøler under lufttemp! umulig, men det er drømmen! (ja har hørt om vannkjøling ) Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 en kobberbunn med heatpipes til store kobberribber som sitter gjennom toppen og sidedøra av kabinettet Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) en kjøler som kjøler under lufttemp! umulig, men det er drømmen! (ja har hørt om vannkjøling ) Vannkjøling kjøler ikke under luft-temp. om ikke du har radiatoren utendørs.... edit: eller bruker is i systemet... Endret 23. juni 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Noen lignede heatpipes som fører varmen fra cpu opp på toppen av kassen, der jeg kan varme (holde varmen) maten min. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 min drømme kjøler kjøler bra og er helt lydløs Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Liten lett lydløs og som kjøler i - tempraturer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En knøttliten kjøler som holder et par hundre minusgrader, ikke bruker strøm og er lydløs og trådløs. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En knøttliten kjøler som holder et par hundre minusgrader, ikke bruker strøm og er lydløs og trådløs. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 min drømme kjøler kjøler bra og er helt lydløs Jess Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Artic GPU-kjøler i kobber? Litt tung kanskje Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det mest ideele hadde vært at CPUen hadde badet i flytende nitrogen. Selve CPUen hadde ligget i en tett boks fylt opp med nitrogen:) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Min drømmekjøler er en kjøler som er stillegående og som holder en MAX load på -190C og idle -196C Kanskje litt urealistisk men.... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det skal jo være en drømmekjøler så det er ingenting som heter urealistisk. Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ... noge så konne vært mulig, tatt sånn isolering plast på box spraya et godt lag på alt med strømledene greier (helst alt inni dataen ) å hatt mange kraftige peltier elementer oppi dette her, med en slags veske som ikke fryser før -275C Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Min drømmekjøler er en kjøler som er stillegående og som holder en MAX load på -190C og idle -196C Kanskje litt urealistisk men.... Bare bitte litte grann... Men helt lydløs hadde vært noe Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 En kjøler som holdt romtemp UANSETT hvor mye jeg klokket.... og som var lydløs... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Drømmekjøleren: Jo mer load jo lavere temperatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå