Gå til innhold

Beskriv din drømme-kjøler!

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Satt og tenkte på hva som ville vært min drømme-kjøler, og ettersom jeg har litt lite å gjøre akkurat nå :blush: så fant jeg ut at jeg skulle lage en post om det, og se hva andre hadde av forslag... :p Forslaget trenger selvfølgelig ikke å være gjennomførbart ;), og du kan velge hva slags kjøler det skal være (CPU, NB, GPU osv.. Regner vel med at det går mest i CPU-kjølere :p)

Anyways; min drømmekjøler er noe ala en gigantisk kjøleribbe jeg så engang (som jeg dessverre ikke finner noe bilde av, så det blir nok ganske uinteressant..). Den står ut fra hovedkortet som en vegg, og har plass til 1x120mm på hver side.. :dribble: Videre skulle den vært laget av rent sølv, og hatt 1x12cm Delta på hver side...)

PS: Hvis denne posten er altfor uinteressant så får en mod ta å stenge den... Og dere må gjerne flame meg for den, så lenge det er et seriøst poeng med det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en kjøler som kjøler under lufttemp! umulig, men det er drømmen! (ja har hørt om vannkjøling :p)

Vannkjøling kjøler ikke under luft-temp. om ikke du har radiatoren utendørs.... :roll:

edit: eller bruker is i systemet...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

... noge så konne vært mulig, tatt sånn isolering plast på box spraya et godt lag på alt med strømledene greier (helst alt inni dataen :D ) å hatt mange kraftige peltier elementer oppi dette her, med en slags veske som ikke fryser før -275C :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...