Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har du bare kopiert forumet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Blir ikke morsommere av den grunn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 gjett tre ganger fra hvilket forum det kommer? riktig. hardware.no ...og poenget ditt er følgande...?? Det er uansett DU som faktisk har posta den posten i forumet ditt da, og kor du fikk det fra er heilt irrelevant. Og ingen har vel sagt at det er kun snille og greie folk her på forumet, vel? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Patetisk! Lag din egen header! DU spørr jo faen meg om hjelp til alt! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Patetisk! Lag din egen header! DU spørr jo faen meg om hjelp til alt! Du spør ikke etter hjelp du, nei? For et mas fra deg. Men ærlig talt. Man gjør ikke narr av slikt som Irak-krisa. Det der er virkelig tortur. Hvordan hadde du følt deg om du først hadde blitt tatt til fange, torturert, bli tatt bilder av naken, for så å bli manipulert av en som ikke så det alvorlige i saken? Vet det ikke var du som manipulerte, men å viderebringe noe slikt, er kjipt. Veldig kjipt. Så er jeg glad for at så mange tenker det samme som meg. Jeg er ikke for folk som gjør slikt og vil derfor av moralske grunner avstå fra å engang prøve. Endret 20. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Patetisk! Lag din egen header! DU spørr jo faen meg om hjelp til alt! Du spør ikke etter hjelp du, nei? For et mas fra deg. Men ærlig talt. Man gjør ikke narr av slikt som Irak-krisa. Det der er virkelig tortur. Hvordan hadde du følt deg om du først hadde blitt tatt til fange, torturert, bli tatt bilder av naken, for så å bli manipulert av en som ikke så det alvorlige i saken? Vet det ikke var du som manipulerte, men å viderebringe noe slikt, er kjipt. Veldig kjipt. Så er jeg glad for at så mange tenker det samme som meg. Jeg er ikke for folk som gjør slikt og vil derfor av moralske grunner avstå fra å engang prøve. Gogogo Dunestar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå