Gå til innhold

header til siden min.

Anbefalte innlegg

Hei, kunne noen tenkt seg å lag en header til meg?

eg trenger en header til siden min.

Det er en slags humor side, så den må vere litt morsom.

Et morsomt bilde i bakrunnen. noe animert noe.

siden heter tørkerull, så det er det som er hovedskriften.

med liten skrift kan det stå en opplysning om hva siden inneholder: humor,forum,filmer,......

den skal vere litt orange liksom, men ikkje knall orange så det blir stygt.

den skal gå over nesten hele skjermen oppe, og bør vere på ca. 100 piksler høy. Og 700 pixler bred.

Fargene skal vere: #FF8C00 bakrunn.

Den skal vere litt frisk og morsom.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LINK

Ok da la jeg ut en ordentlig link.

Men en ting først. Skaff deg en annen host. Bravenet har den mega store dritt reklamen i toppen og det er meget stykt. Bruk heller home.no

Hvis du ikke kan ftp kan du heller bruke geaocities. Der kan du ihverfall klikke bort reklamen.

Skulle gjerne laget header men kan ikke lage animert.

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør bruke powertech sin nesten gratis tjeneste som koster 10 kr ( du må sende en sms til start for å aktivere FTP'en)

Den inkluderer 30 mb lagringsplass som er nok for en slik side og støtte for php og mysql. Men det er nok ikke mulig å flytte siden, du må sette opp en slik side selv. men du kan og bruke Freewebs.com sin hjemmesidebygger som er helt uten reklame.

Angående banner må du nok enten lage selv eller å få noen andre til å gjøre det for en liten tjeneste hvis du har noe å tilby dem

Lenke til kommentar
Jeg synes du bør bruke powertech sin nesten gratis tjeneste som koster 10 kr ( du må sende en sms til start for å aktivere FTP'en)

Den inkluderer 30 mb lagringsplass som er nok for en slik side og støtte for php og mysql. Men det er nok ikke mulig å flytte siden, du må sette opp en slik side selv. men du kan og bruke Freewebs.com sin hjemmesidebygger som er helt uten reklame.

Angående banner må du nok enten lage selv eller å få noen andre til å gjøre det for en liten tjeneste hvis du har noe å tilby dem

Det er vel ikke helt uten reklame. En liten tekst reklame nederst mener jeg det er.

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært kjekkere å gjort det hvis jeg fikk noe tilbake(slik som han forrige(gatebilder.tk) som spurte og tilbød en liten reklame til siden til den som lagde banneren, det er ikke mye, men det er da iallefall noe :) )

Jeg kan godt prøve meg på noe jeg, men noe animert blir det ikke ;) Uansett så hadde det bare ført til at siden tar lang tid å loade :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...