Gå til innhold

Flytt det SVÆRE banneret !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger ikke merke til reklamen i det hele tatt jeg, overser den totalt. Så bryr meg ikke om reklamen...dem må jo få inn lit penger til å drive siden liksom. Så fatter ikke hva dere whiner om.

Dere kan jo spør dem som driver hw.no om dere kan betale 50kr mnd for å slippe reklamen...se hvor mange som faktisk vil betale for noe dem kan få gratis.

Lenke til kommentar

@Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. :mad: Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie.

 

@hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... :D

Lenke til kommentar
@Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. :mad: Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie.

 

@hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... :D

uten å rakke ned på andre ja "møkkaselskapet microsoft" :p

Tosje.. :roll:

Lenke til kommentar
@Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. :mad: Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie.

 

@hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... :D

Spar oss for sånne teite møkka uttalelser om Microsoft. Jeg er så dritt lei fjomper som rakker ned på Microsoft :wee: Dette er et diskusjonsforum hvor man ikke skal få hw.no til å forsurne miljøet rundt Microsoft. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie :green:

Lenke til kommentar
@Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. :mad: Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie.

 

@hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... :D

OoOO unnskyld....

 

Anyways er ikke vanskelig å ta et søk og heller skrive på en av de allerede 20 startede threadene om reklamebanneret her.

 

PS: Du rakker nå ned på meg.... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...