Keylar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Seriøst, er det hw.no, msn.no eller komplett.no jeg har kommet til ? reklame banneret dekker jo groteskt mye av siden.... Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Må faktisk si meg enig i det, den msn banneren er ikke særlig dekorativ. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Må faktisk si meg enig i det, den msn banneren er ikke særlig dekorativ. ... alt for dominerende Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Begyner å bli et par tråder om dette reklamestyret. Er enig at det er forferdelig stygt men HW.no trenger sikkert penger for å overleve. Det tar det ikke særlig lang tid så legger du ikke merke til reklamen lenger Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Legger ikke merke til reklamen i det hele tatt jeg, overser den totalt. Så bryr meg ikke om reklamen...dem må jo få inn lit penger til å drive siden liksom. Så fatter ikke hva dere whiner om. Dere kan jo spør dem som driver hw.no om dere kan betale 50kr mnd for å slippe reklamen...se hvor mange som faktisk vil betale for noe dem kan få gratis. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For dem som plages av reklamen her, er det jo bare til å innstallere et reklamefjerneprogram på pcen sin... Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 @Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie. @hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ett godt tips er å forsøke å slutte å irritere seg over det. Etter en stund slutter du å legge merke til sånne ting. Jeg foretrekker dette foran popups og animerte ads.. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 @Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie. @hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... uten å rakke ned på andre ja "møkkaselskapet microsoft" Tosje.. Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Åh, Prazor! Microsoft er et selskap. Jeg snakker om privatpersoner som diskuterer på et diskusjonsforum. Man må kunne si hva man mener om noe uten at noen skal være bedrevitende og rakke ned med ord som "whiner". Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 @Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie. @hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... Spar oss for sånne teite møkka uttalelser om Microsoft. Jeg er så dritt lei fjomper som rakker ned på Microsoft Dette er et diskusjonsforum hvor man ikke skal få hw.no til å forsurne miljøet rundt Microsoft. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 @Jihn; Spar oss for sånne destruktive møkka kommentarer som "whiner". Jeg er så dritt lei fjomper som ikke kan diskutere uten å rakke ned. Dette er et diskusjonsforum hvor man skal kunne ytre sine meninger uten at slike som deg skal forsurne miljøet. Hvis du ikke har noe bedre å si, kan du tie. @hw.no; Reklamer for noe annet en det møkkaselskapet microsoft's "produkter" som de somregel stjeler fra andre og ødelegger... OoOO unnskyld.... Anyways er ikke vanskelig å ta et søk og heller skrive på en av de allerede 20 startede threadene om reklamebanneret her. PS: Du rakker nå ned på meg.... Lenke til kommentar
ZNorQ Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ser ut som krokodilletårer det der, jihn, dermed ingen sympati fra meg.. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hmmm, har hørt rykter om at jeg ville bli den kommende Leo...menneh er vistnok ikke så god allikevel da Ufff, trenger litt trøst... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Prøv å holde dere til topic, og gjør det i en av de andre trådene som finnes om dette. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg