ImmerFx Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Har tidligere spurt angående om jeg skal vente på denne osv.. Men nå vil jeg bare at dere kommer med alt dere vet/tror om denne pcn til denne prisen (kr. 13 090,-) Alt er til nytte! Både om Toshiba, denne pcn, Dothan osv osv.. og prisen osv.. Spesifikasjoner: Intel Pentium M 735, 1.7GHz Dothan med 2MB Cache 15" SXGA+ skjerm, oppløsning 1400x1050 Intel 855GME skjermkort med 64MB delt grafikkminne 512MB internminne (i en brikke), oppgraderbart til 2GB 60 GB harddisk DVD-CD/RW Wireless LAN 802.11 B/G (antenne i topp av skjerm) Porter: parallell, ekstern skjerm, RJ-11, RJ-45, TV-ut (s-video), 2xUSB2.0 3 års verdensomspennende garanti Vekt: 2,8 kg Leveres med mus og ryggsekk Pris: 13.090,- Maskinen vil forøvrig bli levert med en svært gunstig programvarepakke som blant annet består av Windows XP og Microsoft Office samt fri oppgradering i 3 år. Se mer informasjon på: Microsoft Campus. Endret 20. juni 2004 av ImmerFx Lenke til kommentar
Cera Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Skriv mail til dem og spør om du kan få samme maskin med et bedre skjermkort for et lite tillegg i prisen, da har du en topp maskin! Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Har fått samme tilbudet Men det jeg stusser på et 15" skjerm.. Det blir jo alt for svært, det blir jo som en bærbar stasjonær pc! Jeg hadde håpet på en mindre skjerm sånn som det var i fjord. men det er lite jeg kan gjøre med det! Skjermkortet er ikke av det beste slaget, men ok. Harddisken står det ingen spesifikasjoner på så regner med at det er en treg 4200 rpm disk som står i, noe som er synd! Skal vurdere pc'n, men det kan godt hende at jeg kjøper en annen pc pga størrelsen! Det er tross alt en bærbar pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå