OrakL Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hei. Noen som kan hjelpe meg med et prob? pc'n min slår seg av bare.. ! skjer ca 1 eller 2 ganger daglig! eller skjer det mange ganger daglig og det er veldig plagsomt. ! lurte på om det kansje var gammel bios ellerno? har prøvd å legge in xp på nytt mange ganger men hjelper ikke.! Mine deler: abit kv8-max3 amd corsair 512mb ram gf4mx440 skjermkort western digital 80 hd.. AMD64 3200+xp PLz noen som har hatt samme prob som kan hjelpe?. Mvh Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kanskje du bruker alt ram'et eller så er cpu'en for varm. Jeg har ikke hatt samme problemet. Men fra min syns vinkel, og jeg har sikkert ikke rett Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 cpu'n er ikke for varm forresten.. det har jeg sjekket.. ligger på rundt 30 grader.. pc slår seg av på 70 :\ Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har du sjekket om du er infisert med Sasser virus? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eller noen andre virus som har det samme opplegget som sasser. f.eks blaster, og det nye veit ikke helt hva det heter jeg men, det gjør iallefall det samme som sasser viruset Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg ville først og fremst sjekket minnet med memtest eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå