ostov Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hey! Jeg føler at alle som spiller pc/xbox/ps2/gamecube spiller de mest kjente spillene, men er det noen som liker nba live 2004? Jeg kan ikke stoppe ¨å spille dette spillet! Det er så genialt, men det er kanskje pågrunn av at jeg spiller basket. Er det noen andre nba live 04 fans her? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har en demo av NBA Inside Drive 2k4, og det er faktisk utrolig morsomt! Hadde ingen store forventninger, men det viste seg å være ganske gøy. Inlegg nr. 700! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Spilte det en vanding ja, men gikk ganske fort lei, tror frunnen er at jeg bare hadde det til PC. Har ingen nye konsoller hjemme, men husker godt tiden med NBA 96/97/98 osv. på playstation. Det var fine spill det Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Spiller det ganske mye, men det er nok fordi jeg er veldig intressert i basket. Tviler på at spillet har så lang levetid for de som ikke kan noe om basket og NBA. Live 2004 er et ganske bra, men også noen mangler. Feks dette treningsgreiene til spillerne. I 9 av 10 tilfeller blir spillerne dårligere av å trene. Etterhvert finner man også noen måter å spille på som funker, og AI`en blir litt for dårlig. Spiller på det vanskeligste nivået nå og har med kun orginale spillere vunnet playoffs uten å tape en kamp. (Med Golden State..) Har ikke prøvd online (sitter på en studenthybel med restriksjoner..), men det er sikkert morsommere.. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det er godt å se at andre her liker basketspill Er det noen som har noe peiling på åssen du kan få freestylen til å funke på 04? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Spiller det ganske mye, men det er nok fordi jeg er veldig intressert i basket. Tviler på at spillet har så lang levetid for de som ikke kan noe om basket og NBA. Live 2004 er et ganske bra, men også noen mangler. Feks dette treningsgreiene til spillerne. I 9 av 10 tilfeller blir spillerne dårligere av å trene. Etterhvert finner man også noen måter å spille på som funker, og AI`en blir litt for dårlig. Spiller på det vanskeligste nivået nå og har med kun orginale spillere vunnet playoffs uten å tape en kamp. (Med Golden State..) Har ikke prøvd online (sitter på en studenthybel med restriksjoner..), men det er sikkert morsommere.. Veldig enig i dette. Noe som også irriterer meg er at du kan lett få byttet til deg de spillerene du vil ha(litt gøy også da, men...) En av de spillerene som det er lettest å score med er Yao. Han må bare kom under ringen å skyte. Jeg vil også tro at det er gøyere får oss som spiller basket Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har benyttet meg av dette jeg også. Fikk feks Tracy McGrady som free agent. Det er bare om å gjøre å ha igjen endel på salary cap før sesongen starter, så kan man alltids gjøre noen varp blant de spillerne som ikke har fornyet kontrakten.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 NBA Live serien er så evig genialt... Elsker de spillene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå