loddebolten Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hva er det beste programmet for DVD avspilling mener dere som har god greie på sånt.....har hatt bare kødd med win dvd så nå må jeg teste noe annet.....flott om noen slenger med en link til evnt, nedlastingssted.... bruker win XP på en råsprek maskin med ati radeon 9800 pro men skal også bruke dette programmet til langt tregere maskiner... hva mener dere......? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det var da svært til punktum-bruk... . PowerDVD er temmelig bra program, anbefaler deg å prøve det. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 VideoLAN Client Desidert det beste til WIN og Linux Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 zoomplayer professional, WinDVD videocodec og ffdshow. Evt Theatertek og ffdshow for litt lettere GUI. (Theatertek har egen videocodec innebygget) !google zoomplayer + ffdshow DrE Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 takker for innspill..starter med power dvd og jobber meg "nedover".... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Zoom player pro er den beste synes jeg. Har prøvd det meste av det som er, men ender alltid opp med zoom player pro. VLC (nevnt tidligere i tråden) er forøvrig noe av det værste jeg har prøvd. V Endret 21. juni 2004 av vetle Lenke til kommentar
Timur Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 VLC (nevnt tidligere i tråden) er forøvrig noe av det værste jeg har prøvd. Bruker PowerDVD og er forsåvidt fornøyd med det, har alt jeg trenger. Nå har ikke jeg prøvd noen særlig andre, men det virker som et "greit-nok" program. Som holder til sitt bruk Btw: er ikke denne feilpostet? Hører vel til under Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå