Goebbels Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Heisann, her problemer mer å kopiere cd'er direkte... bruker nero, og den forklarer det hele med at både brenner og cdrom er på samme ide-kabel... er det noe som kan løse dette probl.. noe ala enslags forgrening som brukes ved stikk kontakter?? jeg har bare to ide kontakter. og på den andre er da harddisk.. Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Sett hd og cdrom/dvd på samme kontakt heter forresten ide kanal da funker det sett cdrom/dvd som slave Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 14:54, Underlord skrev:Sett hd og cdrom/dvd på samme kontakt heter forresten ide kanalda funker det sett cdrom/dvd som slave Takk. så når jeg da skal kjøpe meg en harddisk til. kan jeg da sette de to hd'ene som master på hver sin kanal, og cdrom og brenner som slave på hver sin?? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Sett det hele slik: IDE1: Master (Disk med OS) IDE1: Slave (Brenner) IDE2: Master (Disk) IDE2: Slave (CD-Leser) Da burde det gå så det suser :smile: PS: Har du en 2xCD-leser og en 4xBrenner er det best du har Burn-prof eller noe sånt :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 15:38, Mr-CEO skrev:PS: Har du en 2xCD-leser og en 4xBrenner er det best du har Burn-prof eller noe sånt :wink: Vil si at det er godt gjort å ha BurnProof (m/venner) på en 4x brenner. Tror ikke det kom før tidligst 8x :smile: Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Sant. Det var forholdet i hastighet som var hovedpoenget. Men, det kan jo ha vært en prototype ett eller annet sted :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå