- mOtz^ - Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg ser i Media Center osv. at skal være mulig å koble Xbox en til internett. Jeg lurte på om hvordan dette er mulig, eller er det bare å tre en data kabel til routeren også er alt greit? Evoution X er innstalert Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har du ikke hørt om Xbox Live?? Det er internett det.. http://www.xbox.com/nb-no/live/start/connect/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Min er koblet til internett, har ikke gjort noe annet enn å stikke inn TP-kabelen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 er vel bare å plugge i en kabel ja, evt. skifte ip-adresse på xbox'en dersom den er annerledes enn de andre på nettverket Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Så klart det er ikke problem å få xboxen på nett om man har kable. Men siden jeg har Evolution X, noe som egentlig er ulovelig, vil de ikke klare å spore meg opp om jeg kobler xbox en til internett? Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei de vil ikke spore deg opp. Men starter du Xbox Live og du har en modchip så vil du bli automatisk bannet fra Live. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 man blir ikke bannet fra live sålenge man ikke har denne live-modulen såvidt jeg vet, men om du kommer til å trykke på "xbox live" in-game kåler det til dashboardet ditt slik at du må legge det inn på nytt vil anbefale avalaunch fremfor evox forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå