Gå til innhold

Hva skjer? Så mange feil her!

salah

Anbefalte innlegg

Hallo.

jeg bare lurte på om dere kunne hjelpe meg med et stort problem jeg har. Eller mange problemer.

Jeg spiller Hidden And Dangerous og DesertCombat.

Alt av installasjon og slikt går greit, men når jeg spiller f. eks. DesertCombat på nettet, kommer jeg meg fint inn på servere og slikt. Men når jeg skal bevege meg, så går det nesten ikke. Det går så sinnsykt sakte. Det går nesten ikke ann å gå, det hakker som bare h*lvete. Så jeg installerte alt av drivere som trengs. Skjermkortdriver, DirectX 9.0, nyeste versjon av Punkbuster og slikt.

Men likevel er det slikt. Når jeg f. eks. skyter, går lyden 5x så fortere enn den egentlig skal.

Vil noen hjelpe meg med det??

Microfonen min virker ikke selv om jeg har installert drivere. Den funker helt fint i M$ Windows XP Home. Settet er en AC97 fra VIA. Vil noen hjelpe meg med det?

Pcen restarter seg helt uten grunn, og jeg har prøvd med oppdatert Ad-Aware og Norton Antivirus.

Kan noen hjelpe meg med dette?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket skjermkort har du?

Sveinl.

NVIDIA GeForce 2 MX 200, med 32 MB RAM.

Jeg vet dette ikke er toppmodell, men det har alltid funka for meg..... Men ikke etter reinstall av PCen.

Ja... ok.

Men skjermkortet ditt er elendig. Søster mi har det og det rykker og napper i alt av spill som krever 32 MB videominne eller mere.

Tror jeg ville kjøpt et nytt hvis jeg var deg. Men jeg synes det er rart at det har fungert bra før, merkelig :ermm:

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...