bertie Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvorfor ingen sender deg de filene er fordi det vil ikke hjelpe deg i det hele tatt... driverne har du i windows. Hvis ingenting fungerer, ville jeg plugget brenneren fysisk ut, startet uten brenner, skrudd av, satt inn brenneren, og forhåpentligvis så fungerer den igjen. bertie Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har gjort det. Det som var problemet var at det var feil med ene drivern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) HAHAH!!! YESSSS MY BITCHES(sry for språket,men jeg er meget glad mann,det ser ut som jeg fikset det nå. Takket være en god venn som sendte meg de nødvendige driverne.De gammle var korrupte. Den ene drivern var kurrupt. Det var derfor den ikke fungerte. Off-topic : se på sig`en din. Du er ikke "retard" selvom du er med i Paralympics, du er "handikappet", og det er noe helt annet enn "tilbakestående". F**n for en bedriten signatur. Endret 23. juni 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå