Gedwyn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hallo Jeg trenger driver for min nec 2500a brenner. Vet ikke hvordan det har skjed men det står: Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enhete Hjelp, hva skal jeg gjøre?Samme feilen får jeg på daemon tools sin genric cd-rom. Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Kan noen sende meg Driveren,pm meg så gir jeg email.Tusen takk! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Windows har vel den innebygd. Fjern NEC2500A fra enhetsbehandling å start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du trenger ingen driver til den, prøv å slett den fra enhetsbehandlingen og start på nytt. Da blir den automatisk installert på nytt. Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Funker ikke:( :'( Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ingen flere ideer? Jeg tror de driverne som var med Windows er ødelagte... Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ingen flere ideer? Jeg tror de driverne som var med Windows er ødelagte... Har du flashet firmware og mislykkes ? Mener symptomene du nevner kan ligne på det . Kan sende deg ny firmware hvis du trenger , alternativt kan du gå til http://www.cdfreak.com og lese deg fram til løsning på nec forumet der . Med vennlig hilsen Erik Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hei, Nei jeg har ikke flashet noe som helst. Bare plutselig så la jeg merke til at den ikke fungerte. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvis du har oppdatert Nero eller et annet brenneprogram kan det også bli krøll , det har jeg selv opplevd . Løsningen min var da og avinstalere brenner i enhetsbehandling og restarte maskinen. Da fungerte det igjen . MVH Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hvilket OS kjører du? XP/2000/98? Har du installert noe CD-brenne program som har installert noe DirectCD, nye ASPI drivere eller noe annen programvare? Man kan si hva man vil om Windows, men det tilhører sjeldenhetene at noe bare slutter å virke uten at man har gjort noen endringer elns. Litt mer info hjelper EDIT : slått på målstreken... Endret 20. juni 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hei Jeg kjører xp home edition. JEg har ikke instalert noen cd-brenner program. Eneste jeg har instalert er Daemon tools, og den funker heller ikke(samme feilmeldingen) Og jeg har avinstalert driverne og restartet maaange ganger. Så jeg vil tro at feilen ligger i at noen av driverne er kaputte. her er driverne den står under: AFS2k.sys cdrom.sys imapi.sys PxHelp20.sys redbook.sys storprop.dll Så jeg vil tro at det er en feil med de(de samme driverne er under den generic cdrom stasjonen til daemon tools) ps Kan noen sende meg de filene? edit 2: Her er feilmeldingen: Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten. Jeg har prøvd feilsøking også Endret 20. juni 2004 av Gedwyn Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eg trur det er ein feil i windows registeret, det du skal er å finne cdrom infoen i registeret og slette det og la windows skrive nytt Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hvordan i fanden gjør jeg det???? Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Er det ikke bare lettere å sende en email til meg eller over msn med alle .sys'ene? plz, Nå driter jeg i at jeg legger ut emailen min. [email protected] Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Se om det hjelper å avinstallere deamon tools. Du kan heller reinstallere dem etterpå om det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, det hjalp heller ikke. Er det seriøst ingen som gidder å sende meg filene?? Dårlig gjort :@ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, det hjalp heller ikke. Er det seriøst ingen som gidder å sende meg filene?? Dårlig gjort :@ Det er ikke så mange av oss som pugger navnene på alle windows-filene! Vi vet ikke hva filene heter! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, det hjalp heller ikke. Er det seriøst ingen som gidder å sende meg filene?? Dårlig gjort :@ Du har da vel driverne? Har du ikke installasjons filene til XP eller hvilket OS du bruker? Slett den fra device manager/enhets behandling og restart. Så vil den mest sannsynlig installere den helt av seg selv. Dersom dette ikke funker, tror jeg kanskje problemet ditt ligger ett annet sted. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ah.. beklager så ikke kode 39 der oppe. Dette fikser du ved hjelp av denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;q314060 Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 HAHAH!!! YESSSS MY BITCHES(sry for språket,men jeg er meget glad mann,det ser ut som jeg fikset det nå. Takket være en god venn som sendte meg de nødvendige driverne.De gammle var korrupte. Den ene drivern var kurrupt. Det var derfor den ikke fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå